اینترنت

تلگرام ، ارسال پیامک موبوگرام و تلگرام طلایی را قطع کرد !

در تاریخ ۲۰۲۳-۰۳-۰۱ با انتشار آپدیت ۹,۴.۹ تلگرام اصلی ، ارسال sms به تمام نسخه های غیر رسمی تلگرام قطع شد !

دلیل اینکه تلگرام سورس خود را به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است ، فقط به جهت جذب کاربران بیشتر برای تلگرام بوده است!

یعنی فقط دسترسی به بدنه را به توسعه دهندگان داده و آنها هیچ گونه دسترسی به مخاطبین و پیام ها نخواهند داشت.

نسخه های تلگرام با فیلتر شدن این برنامه با عنوان های مختلفی مانند تلگرام ضد فیلتر یا تلگرام طلایی منتشر شد و هر کدام بیش از ۱ میلیون نصب موفق داشته است.

حال با آپدیت ۹,۴.۹ تلگرام ، و جذب ۱ میلیاردی کاربر ، در اقدامی عجیب ، ارسال پیامک مستقیم از سمت تلگرام های غیر رسمی قطع شد و دیگر هرگز نخواهید توانست برنامه های تلگرام بدون فیلتر یا موبوگرام و تلگرام طلایی را مستقیم نصب کنید !

حال به مرور زمان ، کاربران نسخه های غیر رسمی به سمت نسخه اصلی خواهند رفت و تلگرام ، تمام امکانات پر کاربرد در تلگرام های غیر رسمی را به تلگرام رسمی اضافه می‌کند تا به مرور زمان ، نقش نسخه های غیر رسمی ، کم رنگ‌تر و در آخر کنار گذاشته شوند.

نسخه های غیر رسمی با نام ایتا و روبیکا !

اگر نسخه‌ی غیر رسمی تلگرام شما قابلیت هک گوشی شما را داشته باشد ، تلگرام جلوی آن را نخواهد گرفت ، زیرا آن برنامه برای تلگرام در حال جذب مخاطب است !. برای اثبات این حرف ، کافیست کلمه ایتا یا روبیکا را در گوگل پلی جستجو کنید تا با نسخه های غیر رسمی تلگرام که از این نام ها بهره گرفته اند ، مواجه شوید. اگر قانونی وجود داشت ، چرا جلوی این نام های کپی گرفته نشده است؟

چگونه وارد تلگرام های غیر رسمی شویم؟

اکنون برای ورود به تلگرام های غیر رسمی ، ابتدا باید تلگرام رسمی را نصب کنید ، سپس شماره موبایل خود را در نسخه های غیر رسمی وارد کنید تا کد ورود ، به تلگرام رسمی ارسال شود !

حتی با شماره های خارجی مانند شماره مجازی و غیره نیز امکان ورود به نسخه های غیر رسمی را نخواهید داشت.

دلیل حذف ارسال sms از سوی تلگرام چیست؟

به دلیل سوئ استفاده های تلگرام های غیر رسمی ، مانند ادد اجباری به گروه و کانال ها یا تبلیغات بیش از حد که بیشتر در اپلیکیشن تلگرام طلایی دیده میشد ، تلگرام تصمیم گرفته که جذب ممبر را برای تمام تلگرام های غیر رسمی را قطع کند.

اخیرا در برخی از نسخه های غیر رسمی مشاهده شده که پس از ورود به برنامه غیر رسمی، اکانت شما را سریعا به یک نسخه‌ی دیگر از تلگرام وصل می‌کنند تا اگر برنامه را حذف کردید ، بتوانند همچنان اکانت شما را مدیریت کنند.

آپدیت ۹,۴.۹ تلگرام شامل چه موارد است؟

تلگرام ، ارسال پیامک موبوگرام و تلگرام طلایی را قطع کرد !

  • افزودن حالت ذخیره انرژی
  • دکمه تغییر سرعت پخش صدا ها
  • زمان خوانده شدن پیام
  • ارسال خودکار لینک دعوت
  • دسته بندی استیکر ها
  • ترجمه توضیحات ربات ها
  • اموجی های متحرک

افزودن حالت ذخیره انرژی

در این حالت ، در صورت کاهش شارژ تلفن همراه ، با فعال کردن این گزینه، غیر ضروری ترین بخش های تلگرام غیر فعال خواهد شد و حتی طرح آن به حالت تاریک تغییر می‌کند تا نور یا شارژ کمتری مصرف کند.

دکمه تغییر سرعت پخش برای صدا ها

موزیک یا صدا هایی که برای شما ارسال شده است را با سرعت سریعتر یا آهسته تر گوش دهید. این امکان در آپدیت های پیش از این ، فقط برای ویدئو ها امکان پذیر بود.

زمان خوانده شدن پیام

در آپدیت های قبل ، در صورت خوانده شدن پیام ، فقط دو تیک آبی میخورد ، اما اکنون می‌توانید تاریخ خوانده شدن پیام را نیز مشاهده کنید.

ارسال خودکار لینک دعوت

در آپدیت های گذشته ، فقط میتوانستید به صورت مستقیم مخاطبین را به گروه یا کانال دعوت کنید.اما اکنون می‌توانید به صورت یکجا برای تمام مخاطبین خود ، لینک دعوت را ارسال کنید تا با اختیار خود عضو لینک شوند.

دسته بندی استیکر ها

با آپدیت جدید ، استیکر ها را مانند اموجی ها در اسلاید یا فولدر های مختلف جدا سازی کنید.در امکانات قبل ، همگی در دسته بندی مربوط به آی‌دی مربوط به استیکر قرار میگرفتند ، اما اکنون هر استیکر را می‌توانید جدا کنید

ترجمه توضیحات ربات ها

ممکن است عضو رباتی شده باشید ، اما نتوانستید توضیحات آن را کپی کنید تا آن را با ابزار های مترجم ، ترجمه کنید . اما اکنون با انتخاب توضیحات و انتخاب گزینه ترجمه ، به هر زبانی که میخواهید ، توضیحات ربات را ترجمه کنید.

اموجی ها متحرک

حدود ۲۰۰ اموجی جدید متحرک به تلگرام و نسخه های غیر رسمی آن از ورژن ۹,۴.۹ به بعد اضافه شده است.در آپدیت های گذشته ، اکثر اموجی ها ثابت و بی حرکت بودند ولی الان هر کدام با انیمیشن زیبایی ، متحرک شده اند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا