مسکن

شیرآلات بهداشتی طاها شیر چه ویژگی‌هایی دارند ؟

شرکت صنایع تولیدی طاها یکی از بزرگ‌ترین کارخانه ‌های شیرآلات بهداشتی ساختمان در جنوب کشور است که با استفاده از فناوری روز دنیا و تکیه‌بر دانش متخصصان داخلی خود، کلیه محصولات بهداشتی مانند شیرآلات بهداشتی، شیر ظرف‌شویی، دوش حمام و تجهیزات بهداشتی را با بهترین کیفیت و با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات تولید کرده و مطابق با استاندارد های بین ‌المللی تحت لیسانس TUV Intercert در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار می ‌دهد. شیرآلات بهداشتی طاها شیر، دارای ویژگی ‌هایی نظیر مقاومت در برابر آب ‌و هوای مرطوب و شرجی، استفاده از پوشش pvd در رنگ بندی های متنوع (طلایی، کروم مات و طلایی مات، آبکاری نیکل و کروم و…) میباشد.

با توجه به اینکه پرلاتور های کم‌مصرف برای ساخت این محصولات به ‌کار رفته است، موجب صرفه‌جویی در مصرف آب و کنترل خروجی آب می ‌شوند. در ادامه با معرفی ویژگی‌ های بهترین شیرآلات آشپزخانه به شما کمک می‌کنیم تا بامطالعه راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی بتوانید به این سؤال پاسخ دهید که چرا طاها شیر یکی از بهترین برندهای شیرآلات ایرانی است.

 بهترین شیرآلات آشپزخانه چه ویژگی‌هایی دارند ؟

جهت خرید شیرآلات آشپزخانه، شیر ظرفشویی، دوش حمام و سایر شیرآلات بهداشتی باید با ویژگی‌های انواع شیرآلات بهداشتی مرغوب آشنا باشید.

  •  در نگاه اول فقط ظاهر شیرآلات نظر شما را جلب کند؛ اما باید بدانید که کارایی شیرآلات، جنس آن‌ها و آبکاری شیرآلات از نکات مهمی است که قبل از خرید باید به آن توجه کنید.
  • شیرآلات بهداشتی که باکیفیت و مرغوب هستند باید روکش مناسب و ضد خش داشته باشند. بسیاری از شیرآلات که از جنس استیل ضد خش ساخته می ‌شوند به‌صورت سفارشی در فروشگاه‌های معتبر موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان و دکوراسیون مکانی که قصد استفاده شیرآلات را در آنجا دارید، انواع شیرآلات بهداشتی مرغوب، مغزی شیرآلات، اتصالات و … را خریداری نمایید.
  •  ازآنجاکه شیرآلات بهداشتی در معرض حرارت بالای ۹۰ درجه قرار می‌گیرند، نباید دچار مشکل شوند و جنس آن‌ها باید از موادی باشد که به‌هیچ‌وجه روی طعم، مزه و رنگ و بوی آب تأثیر نداشته باشد.
  • گاهی اوقات شیرآلات در فضاهای باز مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین این شیرآلات باید در برابر سرما مقاومت بالایی داشته باشد و دچار ترک خوردگی نشوند.
  • بهتر است قبل از خرید شیرآلات بهداشتی راهنمای خرید شیرآلات را مطالعه کنید و نسبت به آلیاژ های به‌کاررفته برای ساخت بدنه شیرآلات اطلاعات کافی داشته باشید.
  • همچنین آبکاری شیرآلات روی دوام و مقاومت آن‌ها بسیار تاثیرگذار است. پوشش هایی مانند مس و برنز برای آبکاری شیرآلات مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما در حال حاضر بهترین ماده برای آبکاری انواع شیرآلات pvd است. آبکاری pvd ضد فرسایش بوده و در برابر خوردگی و زنگ زدگی انواع شیرآلات را مقاوم می کند. این ماده آنتی باکتریال است و با محیط داخل منزل و بیرون منزل در دماهای مختلف سازگاری دارد.
  • از دیگر مواردی که در راهنمای خرید شیرآلات بهداشتی باید مورد توجه قرار بگیرد، روکش شیرآلات است. روکش شیرآلات بهداشتی باید در برابر فرسایش در طول زمان و خوردگی مقاوم باشد. بهترین جنس ها برای روکش شیرآلات بهداشتی استیل، برنج و انواع سرامیکی روکش شیرآلات می باشد.
  •  معرفی بهترین شیرآلات بهداشتی

برای معرفی بهترین شیرآلات بهداشتی باید بدانید که شرکت های تولید کننده انواع شیرآلات، دوش حمام و تجهیزات بهداشتی باید از تجهیزات مدرن و فناوری های روز دنیا برای استفاده شیرآلات بهداشتی استاندارد استفاده نمایند تا بتوانند یک شیر مرغوب و باکیفیت و مقاوم را در اختیار مشتریان قرار دهند.

علاوه بر ویژگی‌هایی که عنوان شد، قیمت شیرآلات مقرون به صرفه هم به اندازه جنس، کیفیت و ظاهر شیرآلات مهم است؛ بنابراین باید از تولید کننده ای این محصولات را خریداری نمایید که تمام جوانب را در نظر گرفته باشد و انواع باکیفیت شیرآلات بهداشتی را با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

چرا طاها شیر ؟

“طاها شیر نماد کیفیت و زیبایی ” طاها شیر یکی از  بهترین شیرآلات بهداشتی تولید کارخانه‌های داخلی است که توسط شرکت صنایع تولیدی طاها ، بزرگ‌ترین کارخانه شیرآلات بهداشتی ساختمان در جنوب کشور تولید می شود.

تمام شیرآلات بهداشتی طاها شیر باکیفیت بالا و مطابق با استانداردهای بین‌المللی روز جهان تولید می‌شوند. محصولات این شرکت از آلیاژ های باکیفیت تولید شده اند و در برابر شرایط دمایی مختلف مقاومت و طول عمر بالایی دارند. با توجه به اینکه آلیاژهای به کار رفته برای ساخت شیرآلات باید با مقدار مواد اولیه استاندارد استفاده شود ، شرکت طاها شیر برای حفظ سلامت مصرف کنندگان شیرآلات بهداشتی را با رعایت جدیدترین  تکنولوژی و استانداردهای  دنیا تولید و عرضه می کند که همگی دارای ضمانت نامه هستند.

تماس با کارشناسان طاها شیر :  ۱۴-۳۷۷۳۰۲۱۰

آدرس سایت : www.tahashir.com

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا