تجارت

آموزش ۳ مهارت پردرآمد

داشتن مهارت خوب به یک چالش بزرگ در بین همه افراد جامعه در ایران تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید یک شغل درآمدزا داشته باشیم، یا باید یک مهارت درآمدزا یاد بگیریم و آن را به شغل اصلی خود تبدیل کنیم و یا باید در کنار شغل خود یک شغل دوم داشته باشیم.

اما اساس همه این ها متخصص بودن در یک مهارت و شغل است.

برای اینکه بتوانید به یک متخصص حرفه ای در یک شغل تبدیل شوید، مواردی وجود دارد که رعایت آن ها باعث می شود تا هر چه سریعتر به نتیجه برسید. که موارد زیر از جمله آن هاست:

  1. علاقه مندی به آن حرفه
  2. بهره گیری از آموزش اصولی
  3. تمرین و تکرار مداوم و منظم
  4. بروزرسانی دانش و اطلاعات
  5. رعایت اخلاق حرفه ای در ارتباط با مشتریان
  6. شناسایی درست بازار هدف و نیازهای جامعه

اگر شما از یک آموزش اصولی بهره بگیرید هم در پروسه شروع به کار در زمان خود صرفه جویی می کنید و هم در در آموزش های خود به مواردی که شما برای شروع شغل تخصص خود نیاز دارید از جمله مهارت های نرم و ارتباطی و تحلیل و آنالیز، اشاره می کند.

در آموزش دیدن مهارت هایی که به صورت عملی انجام می گیرند، یک سری استاندارد اولیه وجود دارد که اگر آموزشگاه و مدرسی آن استاندارد ها را رعایت کند، می توان تضمین کرد که کیفیت آموزش ها در صدر قرار دارد و می تواند متخصصان حرفه ای تربیت کند.

از جمله آن استانداردها:

مناسب بودن محیط آموزشی از لحاظ ارگونومی، نبود صداهای مزاحم

وجود تجهیزات و امکانات مناسب و کافی در محیط آموزشگاه

حرفه ای و باتجربه بودن مدرس ها

به روز بودن آموزش ها

پشتیبانی دوره ها

تبریز آموزش با فراهم کردن تمام موارد موردنیاز برای آموزش دیدن علاقه مندان، به برگزاری دوره های آموزشی مناسب بازار کار می پردازد.

در زیر به آموزش رشته های پرتقاضایی مثل آموزش حسابداری در تبریز، آموزش تعمیرات تجهزات پزشکی در تبریز و آموزش تعمیرات موبایل در تبریز می پردازیم.

آموزش حسابداری در تبریز

حسابداری یکی از شغل های پر تقاضا و پردرآمد است، اما در مقابل همه مزیت هایی که دارد، شغل پر چالشی به حساب می آید.

اگر آموزش درست اصولی و تمرین و تکرار مداوم نباشد، نمیتوان با چالش های این شغل رو به رو شد.

آموزش حسابداری در تبریز، به صورت کامل و جامع در دو دوره مقدماتی و پیشرفته به آموزش حسابداری می پردازد.

حسابدار شدن یک مسیر مشخص و معینی دارد می توانید با شرکت در آموزش حسابداری در تبریز این مسیر را که به خوبی توسط اساتید حرفه ای و قوی طراحی شده است را طی کنید تا در نهیات بتوانید وارد بازار کار شوید.

آموزش حسابداری در تبریز مناسب چه کسانی است؟

آموزش حسابداری در تبریز هیچگونه محدودیتی برای شرکت کنندگان ندارد. حتی اگر مدرک مرتبطی با این رشته نداشته باشید، می توانید در دوره حسابداری در تبریز شرکت کنید.

همچنین هیچ محدویتی سنی و جنسی برای شرکت در دوره ها وجود ندارد.

کسانی که می خواهند سریعا وارد بازار کار شوند، کسانی که می خواهن یک جایگاه شغلی عالی با حقوق مناسب و رو به پیشرفت داشته باشند و … می توانند در دوره حسابداری در تبریز شرکت کنند و به اهداف خود برسند.

آموزش صفر تا صد حسابداری در تبریز

برای شرکت در دوره آموزش حسابداری در تبریز، هیچگونه پیشنیازی مورد نیاز نیست. فقط اگر کمی از کار کردن با اعداد سر در بیاورید و همچنین به منظم کردن حسابها و امور مالیاتی و کارکردن با ریاضیات علاقه داشته باشید، می توانید این رشته را یاد بگیرید.

همچنین این دوره ها از صفر تا صد برگزار می شوند تا کارآموزان را از هر گونه دوره دیگری بی نیاز سازد.

سر فصل های دوره حسابداری در تبریز

اولین قدم برای آموزش حسابداری در تبریز یادگیری مباحث پایه، یعنی آموزش اصول حسابداری می‌باشد.

پس از تسلط به اصول ۱ و ۲ حسابداری، دوره نرم افزارهای مالی مانند آموزش نرم افزار سپیدار در تبریز، آغاز می‌شود و با تسلط بر نرم افزار و سایر مهارت‌های بازارکار حسابداری مانند: نحوه محاسبه حقوق دستمزد، اکسل، ارزش افزوده، بیمه و … فرد می‌تواند وارد بازارکار شده و شروع به کسب درآمد کند.

آموزش حسابداری برای ورود به بازار کار

واقعیت این است که بسیاری از افرادی که رشته حسابداری را در دانشگاه می گذرانند، پس از فارغ التحصیلی نمی توانند وارد بازار کار شوند زیرا مهارت عملی کافی برای ورود به دنیای کار واقعی را ندارند و تمام درس های دانشگاهی را به صورت تئوری یاد گرفته اند.

اما نگران نباشید! آموزش حسابداری در تبریز حتی برای دانشجویانی که حسابداری را فقط به صورت تئوری یاد گرفته اند مناسب می باشد که به صورت عملی کامل کننده علم آن ها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت نام می توانید تماس بگیرید. ۰۹۳۰۶۳۰۱۶۳۲

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

کسب و کارهای دنیای سلامت همیشه پر رونق و پر تقاضا هستند. تعمیرات تجهیزات پزشکی یکی از این موارد است.

تجهیزات پزشکی عضو جدا ناپذیر چرخه پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری ها و مراقبت از بیمارها است. به همین دلیل نگهداشت و استفاده صحیح از تجهیزات پزشکی اهمیت زیادی دارد.

با آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز، می توانید وارد دنیای ناتمام پزشکی شوید و به تبدیل شدن به یک متخصص در امر تعمیر تجهیزات پزشکی، شغل ایده آل با درآمد مناسبی برای خود رقم بزنید.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز به صورت عملی و جامع، به صفر تا صد معرفی، نگهداشت و تعمیرات تجهیزات پزشکی بیمارستانی می پردازد و می توانید پس از اتمام دوره وار بازار کار شوید.

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز مناسب چه کسانی است؟

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز هیچگونه محدودیتی برای شرکت کنندگان ندارد و تمام علاقه مندان و کسانی که می خواهند وارد بازار کار شوند و همچنین دانشجویان رشته های مهندسی پزشکی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک می توانند در آن شرکت کنند.

سر فصل های دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

سرفصل های دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز به طوری طراحی شده اند که شخص پس از دوره، بتواند اغلب دستگاه هایی که در بیمارستان ها و کلنیک ها به صورت روزانه استفاده می شوند را تعمیر کند.

دوره مقدماتی

آشنایی با اصول الکتریکی و قطعات الکتریکی

آشنایی با اصول آزمایشگاهی و اندازه گیری و مدار

آشنایی با ست های تشخیصی و تعمیر آن ها

فشار سنج و تعمیر آنها

مانومتر مرطوب کننده اکسیژن و تعمیرات آن ها

معرفی و نگهداری و تعمیر ساکشن

معرفی و نگهداری و تعمیرات اتوکلاو

معرفی و نگهداری و تعمیرات فور

معرفی و نگهداری و تعمیرات دستگاه ECG

دوره پیشرفته

آشنایی با مدارهای الکترونیکی

عیب یابی و تعمیر بردهای الکترونیکی

آشنایی با دستگاه سانتریفیوژ و تعمیرات آن

آشنایی با دستگاه فتوتراپی و تعمیرات آن

آشنایی با دستگاه انکوباتور و تعمیرات آن

آشنایی با دستگاه الکتروکوتر و تعمیرات آن

آشنایی با دستگاه الکتروشوک و تعمیرات آن

آموختن اصول بازاریابی و معرفی خود در بازار کار

آموزش ۳ مهارت پردرآمد

مدرک تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز دارای مدرک بین المللی از سمت سازمان فنی و حرفه ای می باشد که این کار را برای پیدا کردن شغل راحت تر می کند. همچنین چون این مدرک قابل ترجمه است، برای کسانی که قصد مهاجرت دارند هم مناسب می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز

موبایل ها جزو جدایی ناپذیر زندگی هر انسانی است. دنیای تعمیرات تلفن همراه صنعتی است که به سرعت در حال رشد است. با افزایش تعداد افرادی که از تلفن های خود برای همه چیز از ارتباطات گرفته تا سرگرمی استفاده می کنند، متعجب کننده نیست که نیاز به خدمات تعمیر تلفن همراه در حال افزایش است.

با وجود تعداد زیادی از مردم که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند، نیاز بیشتری به خدمات تعمیر وجود دارد که می تواند منبع درآمد بالقوه ای برای افراد جویای شغل باشد.

تعمیرات تلفن همراه به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تعویض گوشی جدید، داده ها را به سرعت بازیابی کنید، که برای تداوم داده ها مفید است.

همچنین تعمیر گزینه ای کارآمدتر و مقرون به صرفه است که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات خود را دست نخورده نگه دارند.

دوره تعمیرات موبایل در تبریز

آموزش تعمیرات موبایل در تبریز کاملا بازار کار محور بوده و شرکت کنندگان را به صورت یک متخصص حرفه ای برای ورود به بازار کار تربیت می کند.

همچنین در آموزشگاه تعمیرات موبایل در تبریز، پس از اتمام دوره مدرک فنی و حرفه ای بین المللی به شرکت کنندگان اعطا می شود.

درآمد تعمیرات موبایل در تبریز

استفاده از ابزارهای تکنولوژی مانند موبایل ها روز به روز بیشتر می شود و هیچگونه محدودیتی برای استفاده از آن ها نمیتوان متصور شد. بنابراین فرسودگی و خرابی موبایل ها هم به همین نسبت بیشتر می شوند و افرادی که تمایل به تعمیر موبایل خود دارند، همیشه متقاضی متخصصان تعمیرات موبایل هستند. به همین دلیل درآمد تعمیرکاران موبایل در جامعه صعودی است.

آموزش ۳ مهارت پردرآمد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیرات موبایل در تبریز و مشاوره و ثبت نام می توانید تماس بگیرید. ۰۹۳۰۶۳۰۱۶۳۲

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا