تجارت

روکوویپ، فروشگاه آنلاین ویپ در ایران

با گذشت زمان، ویپینگ و استفاده از فناوری ویپ جایگزین سیگار و قلیان در همه جا شده است. از آنجایی که این جایگزین در سرتاسر جهان در حال ظهور است، فناوری ویپینگ و استفاده از ویپ حرفه ای به سرعت در حال پیشرفت است. امروزه در بازار ایران انواع مختلفی ویپ وجود دارد. اگر به تازگی با سایت روکوویپ آشنا شده اید و قصد دارید یک ویپ مناسب را برای خود تهیه کنید در ادامه همراه ما باشید تا در مورد خرید پاد، ویپ حرفه ای و قیمت سالت نیکوتین به شما عزیزات توضیحاتی ارائه کنیم. فروشگاه روکوویپ بهترین و معتبرترین فروشگاه خرید پاد و ویپ حرفه ای است، شما می توانید انواع ویپ و سالت نیکوتین را در این فروشگاه به صورت اورجینال از برندهای معتبر و شناخته شده جهانی برای خود تهیه کنید.

برای افراد مبتدی چه نوع ویپی مناسب است؟

هر چه استفاده از ویپ آسان تر و کمتر دردسرساز باشد، افراد جدید بیشتری را جذب می کند. اگر تازه کار هستید و قصد استفاده از ویپ را دارید، در اینجا چند مدل ویپ مناسب برای شما آورده شده است.

  • سیگارهای الکترونیکی

تمام ویپ های نیکوتین را می توان سیگار الکترونیکی نامید. این اصطلاح بیشتر برای وسایلی به کار می رود که کاملاً شبیه سیگار هستند.اندازه و ظاهر سیگارهای الکترونیکی کاملا مشابه سیگارهای سنتی هستند، که طراحی آن ها یک یا دو قسمت است. تک قسمتی ها معمولا به صورت یکبار مصرف استفاده می شوند ولی سیگارهای الکترونیکی با طراحی ۲ قسمتی دارای کارتریج های قابل تعویض هستند که می توانید از آن ها به طور مداوم استفاده کنید.

سیگارهای الکترونیکی و ویپ حرفه ای با باتری کار می کنند و باتری های لیتیومی آنها توسط یک شارژر مانند شارژر تلفن همراه شارژ می شوند. هنگامی که کاربر سیگار را پک می کند، یک حسگر الکترونیکی مسیر هوا را تشخیص می دهد و عنصر گرمایش را روشن می کند که نیکوتین مایع یا همان سالت نیکوتین را به بخار تبدیل کرده و از طریق کارتریج بخار را به دهان منتقل می ‌کند. همزمان چراغ LED جلوی سیگار روشن می شود و حس یک سیگار واقعی را القا می کند. از مزایای اصلی این نوع ویپ می توان به ترک سیگار، کوچک بودن و حمل آسان، سالم نگه داشتن بدن، ارزان بودن و استفاده آسان اشاره کرد. برای خرید پاد و مشاهده قیمت سالت نیکوتین می توانید وارد وب سایت فروشگاه روکوویپ شوید.

روکوویپ، فروشگاه آنلاین ویپ در ایران

  • پاد ویپ ها

یکی از محبوب ترین و در دسترس ترین ویپ حرفه ای، پاد است. ویپ پاد یک دستگاه دو تکه است که در یک قطعه باتری و روی دیگر قلم ویپ قابل تعویض قرار دارد. خرید پاد بسیار مقرون به صرفه است و در عین حال کارایی بسیار خوبی نیز دارد. دستگاه های پاد و ویپ حرفه ای را می ‌توان با انواع طعم دهنده ها و جویس نیکوتین دار استفاده کرد، که می توانید قیمت سالت نیکوتین و جویس ها را در روکوویپ مشاهده کنید. ولی استفاده از دستگاه پاد و ویپ حرفه ای به وسیله سالت نیکوتین کارایی مناسب تری نسبت به جویس های طعم دهنده خواهند داشت. در سالت نیکوتین مقدار زیادی نیکوتین مایع وجود دارد و آن را برای افراد سیگاری جذاب تر می کند.

استفاده از دستگاه پاد باعث تحریک بیشتر گلو می شود و می تواند جذابیت بهتری برای افراد سیگاری باشد. از آنجایی که هدف طراحی پادها استفاده آسان آن برای کاربران است، این دستگاه ممکن است برای کاربرانی که نمی خواهند با دکمه ها و تنظیمات زیاد سر و کار داشته باشند، مناسب و جذاب باشد. شما می توانید با خرید ویپ حرفه ای و خرید پاد از ویژگی هایی مثل : حفظ سلامتی بدن، قیمت اقتصادی داشتن، سهولت در استفاده، طراحی شیک، زیبا و کاربر پسند، سبک و قابل بودن استفاده کنید.

  • دستگاه پاد ماد

دستگاه ویپینگی است که سادگی و راحتی ویپینگ مبتنی بر پاد را با برخی از پیشرفته‌ترین ویژگی‌های ویپ ماد ادغام می کند. ویژگی های پیشرفته Pod-Mod آن را به دستگاهی عالی برای ویپرهای باتجربه تبدیل می کند که به دنبال تجربه ویپ حرفه ای غنی تر هستند. از نظر اندازه، آنها معمولا بزرگتر از دستگاه های پاد هستند و تولید بخار و مقاومت باتری آن ها نسبت به دستگاه پاد بیشتر است.

  • ویپ قلمی

در واقع نسخه تکامل یافته سیگارهای الکترونیکی همین ویپ های قلمی هستند که برای افراد مبتدی کاملا مناسب است. ویپ قلمی نوعی ویپ استارت است که معمولا دارای باتری داخلی است. تنظیمات و دکمه خاصی ندارند، طراحی ویپ قلمی کاملا ساده است و کار با این دستگاه برای کاربران بسیار ساده است. شما باید قبل از استفاده از این دستگاه تنها کاری که که باید انجام دهید این است که درون مخزن آن را جویس یا سالت نیکوتین بریزید. یکی از علت های محبوبیت این دستگاه سهولت استفاده از آن است. پس اگر شما به دنبال یک ویپ حرفه ای با روش عملکرد آسان هستید خرید ویپ قلمی و خرید پاد می توان گزینه ایده آلی برای شما باشد.

باتری ویپ قلمی معمولا قدرتمند است و با استفاده معمولی مسئولیت استفاده یک روزه را بر عهده دارد. این نوع ویپ معمولاً از دو قسمت تشکیل شده است: یک باتری و یک مخزن. از مهمترین خصوصیات ویپ قلمی می توان به به ابعاد کوچک دستگاه، عمر باتری طولانی، سبک وزن بودن، کیفیت و کارایی بهتر نسبت به سیگارهای الکترونیکی اشاره کرد. کارتریج و کویل این دستگاه ها را خیلی راحت می توان تعویض کرد.

چه ویپ هایی برای افراد حرفه ای مناسب است؟

  • دستگاه ای ویپ مدل باکسی

ویپ های مدل باکسی نسبت به ویپ های مبتدی دارای قدرت، حجم و ظرافت بیشتری هستند. استفاده از این دستگاه ها برای افراد با تجربه یا در سطح متوسط پیشنهاد می شود. این ویپ که با کویل های متعدد و باتری قدرتمند و ایمن مجهز شده است، به کاربران اجازه می دهد تا یک تجربه ویپ حرفه ‌ای کامل و لذت بخش را داشته باشند. ویپ‌های جعبه‌ای با قدرت متغیر [وات] و امکان تنظیم دما به کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه ویپ حرفه ای را بر اساس نیاز خود شخصی‌سازی کنند و یک تجربه ویپینگ کامل ایجاد کنند.

به طور کلی، هرچه اندازه ویپ بزرگتر باشد، عملکرد بهتر و عمر باتری بیشتری خواهد داشت. از ویژگی های اصلی این نوع ویپ می توان به راندمان و کارایی بالا، ظرفیت و عمر باتری بالا، امکان دمای و ولتاژ فردی، قابلیت استفاده از مخازن دیگر اشاره کرد.

روکوویپ، فروشگاه آنلاین ویپ در ایران

  • ویپ های اسکوانکی تنظیم شده

بهترین و پیشرفته ترین ویپ های موجود در بازار همین نوع ویپ ها هستند. از نظر فنی، این ویپ ها از نسل ویپ های جعبه ای هستند. ویپ جعبه ای ۲ باتری توانی برابر با ویپ اسکوانکی تک باتری دارد. پس در مورد این نوع ویپ حرفه ای لازم نیست نگران عمر باتری آن ها باشید. استفاده از چندین باتری در این ویپ ها به دلیل فضایی که مخزن اشغال می کند دشوار خواهد بود، اما اخیرا مدل هایی با دو باتری ساخته شده اند که توجه کاربران را به خود جلب کرده اند.

ویپ‌های اسکوانکی روش منحصر به فردی برای تغذیه اتومایزر دارند. یک مخزن جمع و جور کوچک به اتومایزر متصل می شود که جویس ها را به داخل آن منتقل می کند و نتیجه آن کیفیت ساخت و حجم دود گسترده ای است. برای خرید پاد و ویپ حرفه ای اسکوانکی می توانید به وب سایت رسمی روکوویپ مراجعه کنید و از همین مجموعه قیمت سالت نیکوتین را با دیگر فروشگاه ها مقایسه کنید.

قیمت دستگاه های ویپ

هنگام خرید یک دستگاه ویپ و خرید پاد، مهم است که نیازهای خود را بسنجید و دستگاه ویپ حرفه ‌ای مناسب را برای خود انتخاب کنید. قیمت ویپ مهمترین نکته در شروع ویپ نیست، حتی می توانید با خرید یک ویپ ارزان شروع کنید، اما مهم ترین نکته این است که هنگام خرید ویپ به اصل بودن توجه کنید تا بهترین تجربه را بدست آورید.

قیمت ویپ ها بسته به نوع طراحی، برند سازنده حرفه ای و مبتدی بودن آن مشخص می شود به خاطر همین موضوع قیمت های متفاوتی دارند. شما در روکوویپ ویپ های متنوعی از رنج قیمتی ۸۰۰ هزار تومان تا ۸ الی ۹ میلیون تومان را می توانید برای خود تهیه کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا