تجارت

شرکت “تلفیق هنر” قانونی است

شرکتی که از طریق وب سایت خود افرادی را به عنوان بازاریاب به دور از مکان ثابت کسب برای فروش مستقیم محصولات خود به مصرف کننده سازماندهی میکند ، به نحوی که هر بازاریاب می تواند با معرفی بازاریاب دیگری به عنوان زیر مجموعه خود با ایجاد گروه فروش چند سطحی موجب گسترش و افزایش فروش گردد

به گزارش تجارت امروز؛ پس از انتشار خبر «دستگیری ۲ نفر از سرشاخه‌های شرکت تلفیق هنر در اراک» به تاریخ ۱۲ خرداد۹۸ در این خبرگزاری که در پی گفت‌گو با رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی منشر شده بود،  شرکت تلفیق هنر، جوابیه‌ای به شرح زیر ارسال داشت:

شرکت تلفیق مینا و خاتم هوشمند مبتنی با رعایت قوانین و با هدف حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و گسترش تولید و صادرات این کالای ملی از اواسط سال ۹۵ با موضوع بازاریابی شبکه ای ( طبق مصوبه آیین نامه موضوع ماده ۸۷ قانون نظام صنفی )  با شماره ۴٩٨۶٣۴ به ثبت رسیده است و فعالیت خود را از ابتدای سال ۹۶ آغاز نموده است

آیین نامه موضوع ماده ۸۷ قانون نظام صنفی ، شرکت های بازاریابی شبکه ای در این زمینه را اینگونه توصیف می نماید؛
“شرکتی که از طریق وب سایت خود افرادی را به عنوان بازاریاب به دور از مکان ثابت کسب برای فروش مستقیم محصولات خود به مصرف کننده  سازماندهی میکند ، به نحوی که هر بازاریاب می تواند با معرفی بازاریاب دیگری به عنوان زیر مجموعه خود با ایجاد گروه فروش چند سطحی موجب گسترش و افزایش فروش گردد ”
در مصوبه فوق الذکر آمده است:

(مقایسه معیارهای بازاریابی شبکه اى موارد اعلام شده با عملکردشرکت تلفیق هنر)

بند ۱ ماده ٩ : اخذ هرگونه وجه و یا مابه إزاء برای ورود به شرکت بازاریابی شبکه ای ممنوع

مصرف کننده در مرحله اول یکبار خرید می نماید و در صورت تمایل میتواند بدون پرداخت وجه بازاریاب و به شبکه بازاریابی وارد شود

بند ۲ ماده ٩: حداقل میزان خرید ماهیانه بازاریاب برای واجد شرایط شدن دریافت حق کمیسیون و پاداش تعیین گردد

چنانچه بازاریاب یک میلیون و پانصد هزار تومان فروش مستقیم داشته باشد چهارصد هزار تومان پاداش به او تعلق می گیرد

بند ۳ ماده ٩: پرداخت هرگونه حق کمیسیون و پاداش باید بر پایه فروش محصول شرکت و نه جذب بازاریاب باشد و هرگونه پرداخت ناشی از فروش ابزارهای جانبی شرکت از جمله کالاهای نمونه فروش, ابزارهای فروش . تبلیغ و آموزش ممنوع است.

به بازاریابان فقط در ازاء فروش کالا پاداش تعلق می گیرد و هیچ ابزار فروش از جمله متن آموزشی،تبلیغاتى،یا کالاى نمونه ندارد

بند ۴ ماده ٩ : پرداخت حق کمیسیون و پاداش با توجه به شرح وظایف بازاریاب ها تا ۳ سطح محدود گردد. (سطوح پرداخت با تائید وزارت صنعت معدن و تجارت قابل تعدیل آست)

حق کمیسیون و پاداش به ازاء ده فروش در طرفین حداقل به میزان پنج میلیون تومان . چهارصد هزار تومان تعیین گردیده است

بند ۵ ماده ٩ : تجمع حجم فروش بازارباب و گروه فروش باید به صورت ماهیانه (حداکثر تا هفت روز پس از خاتمه هر ماه) محاسبه شود

تجمع حجم فروش بازاریاب و گروه فروش در کمتر از یک ماه و بصورت هفتگی پیش بینی شده است.

بند ۶ ماده ٩ : پرداخت حق کمیسون با پاداش بازاریابان باید صورت نقدی وغیر از محصولات شرکت باشد.

شرح عملکرد سامانه شرکت تلفیق هنر :

پرداخت حق کمیسیون یا پاداش بازاریابان

بصورت نقدی انجام میشود.

بند ۱۲ ماده ٩ : انجام کلیه تراکنش های مالی از طریق سیستم بانکی کشور به نام شرکت

به بازاریابان فقط در ازاء فروش کالا پاداش تعلق می گیرد و فقط از طریق سیستم بانکی خریدها و پاداشها پرداخت میشود

بند ۱۳ ماده ٩: انجام کلیه تراکنش های مالی از طریق سیستم بانکی کشور به نام شرکت

کلیه تراکنش های مالی از جمله پرداخت بهاء کالا و پورسانت بازاریابان از طریق سیستم بانکی(بانک ملت ) انجام می پذیرد.

بند ۱۴ ماده ٩: ارائه کلیه اطلاعات مربوط به عملیات بازاریاب به صورت ماهانه به وی

کلیه بازاریابان توسط نام کاربری و رمز عبور از طریق بخش میز کار به اطلاعات شخصی و تراکنش های مالی خود دسترسی دارند.

بند ۱۶ ماده ٩: باز پس گرفتن محصولات فروخته شده

مکانیزم عودت کالا در سامانه و طرح اعلامی پیش بینی گردیده است

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا