اجتماعی

۸۰ درصد دختران فراری در ۲۴ ساعت اول دخترن

۸۰ درصد دختران در ۲۴ ساعت اول بعد از فرار مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند. در سالهای اخیر، پدیده دختران فراری به معضلی اجتماعی در ایران تبدیل شده است .

به گزارش تجارت امروز، ۸۰ درصد دختران فراری یا تجاوز جنسی می شوند یا به دکه های روزنامه فروشی، سوپرمارکت ها، دامپروری، باغ های اطراف و یا خانه های مجردی کارمندان شهرستانی به قصد تن فروشی می روند.

به عقیده کارشناسان، دختران فراری به دخترانی گفته می شود که به دلایل مختلف کانون گرم خانه را به مقصد بی بند و باری، تن فروشی، فروش موادمخدر و کارتن خوابی ترک می کنند.

به خیالشان آزادند در صورتی که عاقبت و آخرشان جهنمی است که مجبورند تا آخر عمر در آن دست و پا بزنند که پایان زندگیشان خودکشی است.

به گفته مدیر کل دفتر آسیب های اجتماعی، در ایران حدود ۸۰ درصد دختران در ۲۴ ساعت اول بعد از فرار مورد تجاوز جنسی قرار می گیرند.

۸۰ درصد دختران فراری در ۲۴ ساعت اول دخترن

کارشناسان مسایل اجتماعی بر این باورند، در کشورهای اروپایی دخترانی که به هر دلیلی از خانه فرار می کنند، زیر چتر حمایت بنیادهای دولتی و نیکوکاری قرار می گیرند و به محل های امن زیر نظر روانکاوان ومتخصصان مورد آموزش قرار می گیرند، اما در ایران به خاطر جرم بودن اصل موضوع دخترانی که جایی برای پناه بردن ندارند، به افراد غریبه متوسل می شوند.

زندگی به چه قیمت؟

با تجاوز پی در پی به دختران فراری و جذب آنان در شبکه های فساد داخلی و یا خارجی زندگی نکبت بارشان تازه آغاز می شود.

در بعضی اوقات هم وقتی آنان گیر قانون می افتند روانه زندان می شوند.

به غیر از دختران فراری تهرانی معضل دختران فراری شهرستانی را هم داریم. امروزه این معضل بیشتر به چشم می خورد.

بر اساس گزارش محرمانه ای که چندی پیش توسط معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد، علاوه بر افزایش بی سابقه، متوسط سن دختران فراری در ایران اکنون به سن حداقل ۹ سال اعلام شده است.

آب که بالا رود قورباغه ابو عطا می خواند؟

۸۰ درصد دختران فراری در ۲۴ ساعت اول دخترن

قیمتم ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، اگر جا داشتی ۲۰۰ هزار تومان کم می کنم، از این راه خانه و ماشین خریدم، تا زمانی که حساب بانکیم پر نشود دست از کار نمی کشم.

از آنان که می پرسی این کار عاقبت خوشی ندارد، می گوینداتفاقا هم عاقبت خوبی داریم هم درآمد خوب.

تبلیغ چی توز یا مسایل آموزشی؟

مسایل آموزشی زیر بوته نقد، نقدی که چرا دولت ها به آن بی توجه هستند، هر دولتی که راس کار می آید وعده فعال کردن صنایع را می دهد اما درباره رفع معضل اجتماعی حرفی ندارند.

آموزش با کدام منطق، آیا منطقی در کنار آن داریم، اگر داریم با چه ابزار و برنامه ای.

انتهای مطلب

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا