مسکن

بررسی مشخصات و ویژگی های پروژه نارنجستان یک ۱ در منطقه ۲۲ تهران

پروژه نارنجستان یک ۱ یکی از بهترین پروژه های مسکونی در حال ساخت در منطقه ۲۲ تهران می باشد. این پروژه توسط شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام که یکی از شناخته شده ترین تعاونی های ساخت مجتمع و برج های مسکونی در این منطقه است در حال ساخت می باشد. این تعاونی به تازگی استارت ساخت این مجتمع را زده است و می توان گفت که این پروژه یکی از مناسبت ترین مکان های ساخت در این منطقه را داراست.

اعتبار شرکت سازنده و خوشنامی آن، خیال خریداران و سرمایه گذاران این پروژه را از بابت زمان تحویل، مواد اولیه مصرفی و کیفیت ساخت راحت نموده است. محل قرار گیری این پروژه در شهرک گلستان، بلوار کوهک، روبروی مجتمع بزرگ طوبی، بلوار علوم فنون، روبروی برج های هواپیمایی می باشد.

این پروژه با قرار گرفتن در موقعیتی رو به رشد در منطقه پر تقاضا و خوش آب و هوای ۲۲ تهران دارای امتیاز بزرگی از بابت موقعیت مکانی است و به دلیل سهولت دسترسی به مناطق خوش آب و هوا و گردشگری و شاهراه های اصلی استان که به آنها اشاره خواهیم کرد از لوکیشن منحصر به فردی برخوردار است. در حال حاضر این پروژه در حال اجرای اسکلت و سقف است و یکی از پروژه های پر متقاضی این منطقه به شمار می رود و تعاونی سازنده ‌ی این پروژه هر ماه گزارش پیشرفت پروژه را به کلیه اعضای خود ارائه می دهد.

مشخصات پروژه

پروژه نارنجستان یک ۱ به صورت دو برج ۱۰ طبقه ای در حال ساخت می باشد که از این ۱۰ طبقه ۷ طبقه ی آن مسکونی، ۲ طبقه به عنوان پارکینگ و یک طبقه نیز به عنوان لابی و دیگر مشاعات در نظر گرفته می شود. این پروژه به طور کلی دارای ۸۴ واحد است به طوری که در هر طبقه ۶ واحد و در هر برج شاهد ساخت ۴۲ واحد خواهیم بود.

یکی از ویژگی هایی که باعث متمایز شدن این پروژه در مقایسه با پروژه های دیگر این منطقه می باشد، تعداد کم طبقات این پروژه و تعداد کم واحد های آن است و این موضوع در نگاه اول باعث تعجب سرمایه گذاران می گردد. جنس سازه ی این پروژه تماما از بتن می باشد و طراحی و معماری آن به نحوی بدون نقص کار شده که می توانید از روی نقشه واحد ها به این موضوع پی ببرید.

در این پروژه شاهد سه اندازه مختلف از واحد ها در هر طبقه هستیم و واحد های سه خواب در هر طبقه دو نبش هستند و از دو جهت نورگیر دارند که همین موضوع امتیاز خاص این پروژه در مقابل پروژه های دیگر این منطقه نیز می باشد. واحد های کار شده در هر طبقه در متراژ های ۱۰۲ متری، ۱۳۶ متری و ۱۵۰ متری می باشند که واحد های ۱۰۲ متری و ۱۳۶ متری دو خواب و واحد های ۱۵۰ متری سه خوابه طراحی شده اند.

قرارداد پروژه نارنجستان یک ۱ به صورت متری ۴۷ میلیون ریال می باشد که البته به این هزینه، هزینه ی زمین و تراکم به صورت جداگانه به مبلغ متری ۲۶ میلیون ریال نیز اضافه خواهد شد. تا زمان پایان مهر ماه ۹۹ برای هر واحد چیزی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

بررسی مشخصات و ویژگی های پروژه نارنجستان یک ۱ در منطقه ۲۲ تهران

دسترسی های منطقه ای پروژه نارنجستان یک ۱

از جمله دسترسی های منطقه ای این پروژه می توانیم دسترسی سریع به مترو چیتگر و شاهراه های اصلی استان مانند بزرگراه حکیم، بزرگراه آزادگان، بزرگراه همت و بزرگراه تهران – کرج اشاره کنیم که باعث دسترسی بسیار راحت به منظور ورود و خروج به محله برای ساکنین محترم این پروژه را آسان می سازد.

دسترسی دیگر این پروژه که می توان از روی محل قرار گیری و آدرس پروژه که پیش تر به آن اشاره کردیم متوجه شد دسترسی به مجتمع طوبی می باشد که به لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی می تواند به تنهایی پاسخگوی تمامی نیاز های ساکنین این مجتمع باشد. همچنین فاصله کم تا پارک جنگلی چیتگر و دریاچه چیتگر امکان گردش، تفریح و ورزش در این مکان ها را برای ساکنین فراهم می سازد. به طوریکه می توانید با پیاده روی چند دقیقه ای به دریچه و پارک جنگلی چیتگر دسترسی داشته باشید و ورزش روزانه در خوش آب و هوا ترین نقطه شهر تهران را در روتین روزانه خود قرار دهید.

بررسی مشخصات و ویژگی های پروژه نارنجستان یک ۱ در منطقه ۲۲ تهران

نحوه خرید و فروش

خرید و فروش واحد های پروژه به صورت واریزی و حق امتیاز انجام می شود. حق امتیاز در صورت واگذاری و یا خرید به صورت قطعی در محل دفتر تعاونی پروژه نقل و انتقال پیدا می کند. امتیاز های واگذاری این پروژه به اعضا به صورت ۱,۵ دانگ، ۳ دانگ، ۴.۵ دانگ و ۶ دانگ می باشد. لازم به ذکر است که قیمت امتیاز واحد های پروژه نارنجستان یک ۱ بسته به متراژ و اولویت انتخاب واحد و شرایط بازار متغیر است. با توجه به امتیاز بندی اعضا، در زمان تحویل واحد به اعضا، اعضای دارای بیشترین امتیاز دارای اولویت انتخاب واحد می باشند.

اقساط پروژه نارنجستان یک ۱

پروژه دارای فاز بندی های خاصی تا زمان تحویل واحد ها می باشد. قسط های فاز اول پروژه هر دو ماه یک بار و به صورت علی الحساب از هر کدام از اعضای پروژه دریافت می گردد و افزایش مبلغ در هر قسط که می تواند به دلایل مختلف مانند تغییر قیمت مواد اولیه و مصالح ساختمانی و دستمزد ها باشد، به منظور جلوگیری از کاهش سرعت اتمام فاز بندی های پروژه و جلوگیری از دیرکرد تحویل واحد ها به اعضای دارای حق امتیاز در نظر گرفته شده است.

زمان تحویل

تعاونی متعهد ساخت پروژه نارنجستان یک ۱ طبق زمانبندی های ذکر شده در قرارداد اعضا می بایست در تاریخ ۳۱/۰۶/۱۴۰۱ تحویل واحد های پروژه به اعضا را شروع نماید. لازم به ذکر است که شرکت تعاونی نوین ساز ابنیه آکام متعهد می شود در صورت تاخیر در تحویل واحد ها به اعضای دارای حق امتیاز مبلغی را به صورت ماهیانه به عنوان جریمه دیرکرد در نظر گرفته است که همین موضوع نشان از تعهد تعاونی در مقابل سرمایه گذاران و خریداران پروژه می باشد.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا