ارز

نکات مهم سرمایه گذاری در بازار فارکس پاکت آپشن و ثبت نام در بروکر آمارکتس

بازار فارکس در کنار مزیت های بی نظیری که ارائه می دهد، ریسک زیادی دارد. شما برای سرمایه گذاری کردن در این بازار باید به خوبی برخی از نکات را در نظر بگیرید. در این صورت می توانید سود خوبی به دست بیاورید. این مسئله که بازار بین المللی غیر متمرکز چه ماهیتی دارد را ابتدا باید بررسی کنید. این بازار به عنوان یکی از بازارهای تبادل ارز خارجی شناخته می ‌شود که تغییرات ارزهای بین‌المللی را به وجود می‌ آورد.

معرفی نکات مهم برای سرمایه گذاری در بازار فارکس

برخی از نکاتی که زمان سرمایه گذاری در بازار فارکس اهمیت زیادی دارد و باید به آنها دقت داشته باشید عبارت است از :

خانه و امکانات تان را برای سرمایه گذاری فارکس نفروشید

یکی از مهمترین نکاتی که زمان سرمایه گذاری در بازار بین المللی نامتمرکز فارکس اهمیت دارد این است که برای سرمایه‌ گذاری خانه و امکانات تان را نفروشید. پس انداز هایتان باید در این بازار قرار گیرد. اگر فرد حرفه ای نیستید بهتر است که گام های مربوط به آموزش سرمایه گذاری را یاد بگیرید. هرگز برای سرمایه گذاری کردن در این بازار نباید قرض کنید.

ریسک پذیر باشید

ریسک پذیر بودن یکی دیگر از نکاتی است که زمان سرمایه گذاری در بازار بین المللی اهمیت زیادی دارد. قدرت ریسک پذیری تان را بالا ببرید تا بتوانید سود بیشتری کسب نمایید.  نکته ‌ای که در مورد تمامی ریسک های بازار اهمیت پیدا می ‌کند این است که شما قمار نکنید. ریسک بازار را مدیریت نمایید و بدانید که بازارهای مالی به عنوان بانک شناخته نمی‌ شوند. بنابراین بدون هیچ ریسکی نمی توانید ماهانه از آن سود دریافت کنید.

صبور بودن برای سرمایه گذاری در بازار بین المللی نامتمرکز

یکی از دیگر نکاتی که در مورد سرمایه گذاری بازار فارکس اهمیت دارد این است که باید صبور باشید. هیجانات زیادی در این بازار وجود دارد. تمامی افرادی که تجربه زیادی دارند هیجانات شدید بازار را تجربه کرده اند. آنها تلاش می نمایند که بازار را به طور کامل بررسی کنند. به همین دلیل بهتر است که پیش از خرید صبور باشید و هر یک از مراحل را با آرامش طی نمایید.

تمامی دارایی تان را نباید وارد بازار کنید

یکی دیگر از نکاتی که زمان سرمایه گذاری در بازار نامتمرکز بین المللی اهمیت دارد این است که تمامی دارایی تان را وارد بازار نکنید این بازار خطرات زیادی به همراه خواهد داشت. در واقع شما با وارد کردن تمامی دارایی تان به بازار امکان دارد تمامی موجودی تان از بین برود.

تشکیل سبد در بازار نامتمرکز

تشکیل سبد یکی دیگر از نکات سرمایه گذاری در بازار فارکس می باشد. دارایی ‌های خود را باید در این بازار دسته بندی کنید. برای اینکار به کمک افراد متخصص نیاز دارید. آنها به خوبی می ‌دانند که هر یک از سبدها باید به چه سرمایه ای تشکیل می شوند. اولویت هایتان را برای تشکیل سبد بشناسید و آنها را به ترتیب بررسی کنید. تشکیل سبد یکی از مهم ‌ترین اقداماتی است که ریسک گذاری در بازار را کمتر می کند.

نکات مهم سرمایه گذاری در بازار فارکس پاکت آپشن و ثبت نام در بروکر آمارکتس

نحوه نقد کردن وجه در بروکر پاکت آپشن

یکی از مهمترین نکات مثبت در مورد معاملات بروکر پاکت آپشن این است که حدود ۵۰ روش متفاوت جهت واریز و برداشت دارد. شما می توانید برای برداشت حساب تان از کارت های اعتباری مانند مسترکارت و ویزا کارت استفاده نمایید. امکان پرداخت و همچنین برداشت از کیف پول الکترونیکی و رمز ارزها وجود دارد. این بروکر حق کمیسیون دریافت نمی‌ کند و برداشت تنها در ۲۴ ساعت انجام خواهد شد. این بروکر به حساب هایی که وریفای نشده اند مبلغی ارائه نمی دهد.

مراحل درآمد زایی از بروکر پاکت آپشن

برای استفاده از خدمات بروکر پاکت آپشن باید در مورد کسب درآمد این بروکر اطلاعات کافی کسب نمایید. با فراهم کردن بستر مناسب، امکان تحلیل و پشتیبانی معاملات ارائه می شود. در بروکر مورد نظر شما می توانید ابتدا حساب دمو ایجاد کنید و تمرین نمایید. در این صورت مهارت لازم را به دست خواهید آورد و بعد از آن یک حساب واقعی برای ترید کردن ایجاد کنید. برخی از مراحل مهم درآمدزایی این بروکر عبارت است از :

تعیین دارایی

یکی از مهم‌ ترین مراحلی که مربوط به کار کردن با بروکر بازار فارکس می باشد تعیین دارایی است. سود به دست آمده از دارایی ها در قسمت جلویی آن یادداشت می شود. به عنوان مثال برای جفت ارزهای یورو که به دلار تبدیل می‌ شوند حدود ۸۴ درصد سود وجود دارد. در اکسپایر تایم این سود امکان دارد تغییر نماید.

تعیین سرمایه اولیه

تعیین سرمایه اولیه مرحله دوم کار کردن با بروکر بازار فارکس می باشد. بعد از اینکه دارایی تان را انتخاب کردید باید مقدار سرمایه اولیه تان را مشخص نمایید. با توجه به سرمایه کلی خود مقداری از سرمایه را جهت وارد شدن به معامله انتخاب کنید. مدیریت سرمایه را باید در این مرحله در نظر داشته باشید. بیشتر از سه درصد سرمایه تان را در معامله قرار ندهید. در این بروکر سرمایه اولیه یک دلار خواهد بود. یعنی با یک دلار شما می توانید به راحتی معامله کنید. علامت مثبت و منفی برای کم کردن و زیاد کردن مبلغ اولیه معامله می باشد. بیشترین مقداری که برای سرمایه اولیه در نظر گرفته خواهد شد دو هزار دلار است.

مدت باز بودن معامله در بروکر فارکس

مرحله بعدی کسب درآمد از پاکت آپشن این است که مدت زمان باز بودن معامله را تعیین کنید. شما باید در این بروکر مدت زمان معامله که از ۳۰ ثانیه تا ۱۵ دقیقه می باشد را انتخاب نمایید. طبق معامله ‌ای که انجام داده اید به راحتی می توانید مدت معامله تان را تعیین نمایید. در صورتی که نمی دانید برای تعیین کردن مدت معامله باید چگونه اقدام کنید بهتر است که با افراد حرفه‌ ای مشورت نمایید.

تحلیل و پیش بینی قیمت

مرحله بعدی که جهت تصویب درآمد از این بروکر فارکس اهمیت دارد تحلیل و پیش‌ بینی حرکت قیمت می باشد. تحلیل و پیش بینی حرکت قیمت را باید بر اساس مدت معامله ‌ای که انجام داده اید در نظر بگیرید. اگر فلش بالا باشد یعنی معامله ‌گر پیش‌بینی نموده است که بعد از تمام شدن معامله ارزش دارایی اش بیشتر خواهد شد. در صورتی که فلش رو به پایین انتخاب شود یعنی معامله‌گر پیش بینی می کند بعد از تمام شدن مدت این معامله ارزش دارایی آن نسبت به آغاز معامله تا حدودی کاهش پیدا خواهد کرد.

حفظ خونسردی برای فعالیت در بروکر فارکس

مرحله بعدی که باید برای کسب درآمد بروکر پاکت آپشن در نظر داشته باشید این است که خونسردی تان را حفظ کنید. صبر کردن و منتظر ماندن به عنوان مهمترین مرحله و آخرین مرحله ای است که برای تمام شدن زمان معامله باید به آن دقت نمایید. اگر تحلیل پیش بینی تان صحیح باشد سود مشخص شده را به دست می آورید. در صورتی که تحلیل پیش بینی تان صحیح نباشد مبلغ اولیه کسر می شود.

آشنایی با بروکر AMarkets آمارکتس

بروکر آمارکتس با نام های دیگری همچون ایمارکت، ای مارکتس و آ مارکت در میان عامله کاربران شناخته می شود. بخصوص بین کاربران ایرانی آمارکتس رایج تر است و همگی این نام ها به AMarkets اشاره دارند.

این بروکر در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در جزیره سنت وینسنت به ثبت رسیده است. این بروکر در کشورهای اوکراین، روسیه، انگلستان، ترکیه، ارمنستان، تایلند، قبرس و سایر کشورها نمایندگی دارد.

این بروکر طی ۲ سال اخیر، با پشتیبانی های قدرتمند فارسی تبدیل به یکی از اصلی ترین گزینه های تریدرهای فارکس در ایران تبدیل شده است. بخصوص پس از رفتن هات فارکس از ایران، آمارکتس رشد بیشتری داشته است. پیش از شروع جزئیات آمارکتس، بد نیست اطلاعات کلی درمورد آن را ببینید:

نکات مهم سرمایه گذاری در بازار فارکس پاکت آپشن و ثبت نام در بروکر آمارکتس

روش ورود و ثبت نام به بروکر آمارکتس

وجود سایت های جعلی مشابه با بروکر ای مارکت و همچنین مشکلات داخلی کشور سبب شده بسیاری از معامله گران نتوانند بینک اصلی این بروکر را پیدا کنند. در اینجا ابتدا لینک اصلی بروکر معتبر آمارکتس را قرار می دهیم تا وارد سایت های جعلی نشوید. توجه داشته باشید برای ثبت نام بروکر آمارکتس از ادرس اصلی استفاده کنید.

رگوله و اعتبار بروکر AMarkets

آمارکتس در FSA سنت وینست با شماره۲۲۵۶۷ IBC ۲۰۱۵  به ثبت رسیده و تحت رگولاتوری است که یک نهاد رگولاتوری مستقل محسوب می شود. شکایت هریک از مشتریان ای مارکت در کمیسیون مالی بررسی می شود و تضمین می شود که تا سقف ۲۰۰۰۰ یورو در هر شکایت به هر مشتری پرداخت شود.

البته ذکر این نکته مهم است که رگوله آمارکتس خیلی معتبر نیست یا بهتر است بگوییم خیلی به درد کاربران ایرانی نمی خورد. زیرا رگوله های معتبر معمولا به ایرانیان پاسخ نمی دهند و بروکرها را مجبور به قطع ارتباط با ایرانیان می کنند. اما درمورد اعتبار آمارکتس دارای سابقه ۱۳ سال است. بیش از ۲ سال است که بسیاری از ایرانیان با این بروکر درحال همکاری هستند و شکایتی درمورد پرداخت توسط این بروکر انجام نشده است. بنابراین درمورد کار با این بروکر، با خیال آسوده پیش بروید.

انواع حساب در آمارکتس

در ای مارکتس ۳ نوع حساب مختلف ارائه می شود:

  • حساب استاندارد
  • حساب با اسپرد ثابت
  • حساب ECN
امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا