تجارت

مقایسه مشعل ایران رادیاتور و شوفاژکار

شرکت‌های زیادی در زمینه تولید مشعل گازی و گازوئیلی موتورخانه در بازار ایران فعالیت دارند، محصولات شرکت ایران رادیاتور و شوفاژکار نیز از جمله بهترین‌ها در این صنعت هستند که کیفیت ساخت فوق‌ العاده بالایی دارند و بر اساس استانداردهای بین‌المللی تولید شده اند. البته مسئله صرفاً استاندارد و تکیه بر نمادها، اعتبارنامه‌ها و استانداردهایی نیست که این شرکت‌ها دریافت کرده اند.

در صورتی‌ که مایل به خرید یا اطلاع از قیمت مشعل گازی شرکت ایران رادیاتور یا مشعل های موتوخانه ایی شوفاژکار هستید، می‌توانید در ادامه از راهنمای مقایسه، بررسی و انتخاب که تهیه کرده ایم؛ استفاده کنید. هر دوی این شرکت‌ها جز با سابقه‌ترین‌ها در حوزه تولید انواع محصولات حرارتی تاسیسات در بازار ایران هستند. موتورخانه‌های هوشمند را عرضه می‌کنند و با فعالیت مداوم در توسعه این سیستم‌ها، به‌ عنوان ارکان اصلی بازار به‌ حساب می‌آیند.

مقایسه قیمت مشعل ایران رادیاتور و شوفاژکار

قیمت مقوله مهمی در انتخاب هر محصول یا خدمات است، منطقاً وقتی قصد خرید مشعل گازی و… را دارید به دنبال نمونه‌ای باکیفیت مناسب و قیمت معقول بر اساس مشخصه‌های آن هستید. صرف ارزان بودن نمی‌تواند عامل تعیین کیفیت و یا انتخاب خوب باشد. در نتیجه این شرکت‌ها بسته به نیاز شما در رنج‌های مختلف، محصولاتی را با تفاوت قیمت‌های جزئی عرضه می‌کنند.

مقایسه مشعل ایران رادیاتور و شوفاژکار

 

هر دوی شرکت‌ها جز موفق‌ترین تولیدکنندگان انواع مشعل‌های گازی و گازوئیل سوز در بازار هستند. البته شما می‌توانید بسته به نیاز و محل استفاده، سری‌های دوگانه و مازوت و انواع مشعل گازوئیلی را نیز انتخاب کنید. به‌طورکلی البته، پیشنهاد ما این است که رکن خرید را صرفاً به نام برند و … تخصیص ندهید. مسائل کلیدی زیادی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را برمی‌شماریم.

این تفاوت در مورد نحوه تولید، فراوری، حاشیه سود عرضه‌کننده و… خواهد بود. در صورتی‌ که بتوانید انواع مشعل‌های ایران رادیاتور و شوفاژکار را از فروشندگان اصلی، رسمی و معتبر تهیه کنید، به طبع با حاشیه سود به‌ مراتب کم‌تری مواجه می‌شوید. توجه به اصالت کالا نیز اهمیت زیادی دارد. قیمت مشعل ایران رادیاتور به‌زعم بهره‌گیری از استانداردهای روز دنیا، یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها است.

با حضور مداوم و فروش بالای یک شرکت، به طبع رقبای زیادی در صدد شکست انحصار و بازار فروشی هستند که تشکیل شده و قطعاً محصولات با لیبل‌های مشابه برندهای شوفاژکار و ایران رادیاتور عرضه می‌شوند. در نتیجه اگر نمی‌خواهید دچار مشکل شوید، حتماً به سراغ عرضه‌کنندگان و نمایندگی‌های معتبر شوفاژکار و شرکت ایران رادیاتور بروید.

آشنایی با برند ایران رادیاتور

گروه تولیدی صنعتی ایران رادیاتور، یکی از موفق‌ترین و برجسته‌ترین برندهای حال حاضر تولیدکننده انواع رادیاتورهای آلومینیوم، فولادی، متریال‌های درجه یک از پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، انواع مشعل‌های گازسوز و مدل‌های مازوت و دوگانه است. این شرکت همین‌طور در زمینه توسعه انواع لوله‌های پنج لایه، کولرهای گازی اسپیلت و داکت اسپیلت فعالیت می‌کند. البته عمده تولیدات حال حاضر این شرکت در بخش طراحی سیستم‌های حرارتی خانه‌ها، ساختمان‌های صنعتی و تجاری است. به همین منوال، محصولاتی مانند مشعل‌های گازی بیشترین فروش را در بازار کسب می‌کنند.

مقایسه مشعل ایران رادیاتور و شوفاژکار

استانداردهای بین‌المللی نظیر NF فرانسه، CE اروپا، BSI انگلیس و استفاده از بروز ترین نوآوری‌ها، از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های تولید این شرکت بزرگ است. البته باتوجه‌به این که در زمان تأسیس این شرکت، هنوز سازه‌های ریخته‌گری و شرکت‌های ذوب‌آهن آن‌طور که بایدوشاید فعالیت نداشتند، بخش مهمی از نیازهای فلزی و آلیاژی از خارج ایران تأمین می‌شد. اما در حال حاضر بسیاری از تولیدات به طور کامل در داخل کشور فراوری می‌شوند.

انواع مشعل‌های گازی ایران رادیاتور تا سطح توان کاری سقف Kcal/hr ۷,۰۰۰.۰۰۰ تولید می‌شوند که به‌عنوان سیستم‌های مازوت، گازسوز، گازوئیل و دوگانه‌سوز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

آشنایی با برند شوفاژکار

این شرکت هم همان‌طور که از نامش مشخص است در زمینه ساخت انواع پکیج‌ها، شوفاژها و مشعل‌های گازی فعالیت می‌کند. شرکت صنعتی شوفاژکار بیش از ۵ دهه است که در حوزه عرضه تأسیسات حرارتی و برودتی یکی از موفق‌ترین لیبل‌های ایران محسوب می‌شود.

محصولات اصلی این شرکت در دسته‌بندی‌های: پنل هوشمند، رادیاتور پنلی، بویلر، دریچه‌های چدنی و… انواع مشعل‌های گازسوز و… قرار می‌گیرند.

تنوع در تولید مشعل موتورخانه

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که سبب شده شرکت‌های شوفاژکار و ایران رادیاتور در زمینه تولید و عرضه انواع مشعل موفق‌تر باشند، تنوع وسیع است. این تنوع شامل امکان تهیه نمونه‌های مختلف:

  • مشعل گازسوز
  • مشعل گازوئیل
  • مدل‌های دوگانه‌سوز و مازوت سوز

خواهد بود. علاوه‌برآن، شما می‌توانید انواع مشعل‌های شوفاژکار را در سری‌های مختلف با توان‌های کاری متفاوت انتخاب کنید. ظرفیت هر پکیج به میزان گرمایی بستگی دارد که تولید می‌کند، این گرما با استفاده از سیستم مشعل در بویلرها و همین‌طور منابع فراهم می‌شود. به طبع اگر به ظرفیت بالا نیاز ندارید، ضروری نیست که هزینه اضافه بپردازید. در نتیجه آن مصرف گاز و منابع شما نیز افزایش می‌یابد.

کیفیت ساخت مشعل گازی شوفاژکار و ایران رادیاتور

موضوع کیفیت ساخت البته به همین راحتی قابل تشخیص نیست. اما ازآنجایی‌که هر دوی این شرکت‌ها جز برجسته‌ترین و موفق‌ترین‌ها در بازار ایران به‌حساب می‌آیند و با استفاده از تکنولوژی‌های روز ریخته‌گری و فراوری، این سیستم‌ها را طراحی می‌کنند، در نتیجه می‌توان کاملاً به آن‌ها اطمینان نمود. به دلیل هزینه بالای واردات، هر دو شرکت تصمیم به تولید صفر تا صد انواع مشعل گازی و مدل‌های چندکاره در داخل کشور گرفته‌اند. امروزه به دلیل سطح بالای علم و پیشرفت در صنایع مختلف از جمله توسعه فولاد، انتخاب پکیج و شوفاژ تحت برندهای ایرانی به‌راحتی ممکن شده است.

خدمات پس از فروش و گارانتی

خدمات پس از فروش ایران رادیاتور و شوفاژکار، نکته مثبت و وجه تمایز این شرکت‌ها با دیگر لیبل‌های فعال در این حوزه است، در نتیجه اگر نگران کارکرد صحیح و بدون نقص این دستگاه‌ها برای مدت‌زمان طولانی هستید، هم مشعل ایران رادیاتور و هم مشعل‌های شرکت شوفاژکار، انتخابی عالی هستند.

وضعیت فروش مشعل صنعتی در بازار

فروش هر دو شرکت بسیار بالاست. محصولات برند شوفاژکار، حتی در برخی کشورهای همسایه نیز عرضه می‌شود، البته ممکن است تعداد موجودی انواع مدل‌ها و مشعل‌هایی که توسط ایران رادیاتور عرضه می‌شود، همیشه در فروشگاه‌های آنلاین و حضوری بیشتر باشد.

چگونه مشعل موتورخانه را انتخاب کنیم؟

در مورد انتخاب و خرید مشعل گازی در بازار ایران سؤالات زیادی مطرح می‌شود، همیشه مشتریان به دنبال یک مقایسه پایاپای هستند که البته درب بیشتر موارد ممکن نخواهد بود. چند رکن اصلی در مورد خرید و انتخاب مشعل برای موتورخانه وجود دارد:

توان حرارتی، برق و یا مقدار ورودی جریان انرژی موردنیاز، ابعاد و اندازه مشعل گازی، عملکرد، وزن و توان اسمی، از جمله مهم‌ترین رکن‌های خرید این دستگاه خواهد بود. شوفاژکار انواع مدل‌های خود را در سری CKI و… عرضه می‌کند که می‌توانید در نهایت بر اساس همان ظرفیت اسمی، انتخاب خود را نهایی کنید. مشعل‌های گازسوز این شرکت با بالاترین کیفیت، ۱۵ ماه گارانتی و عموماً ۱۰ سال خدمات پس از فروش راهی بازارمی شوند.

انتخاب مشعل بر اساس ظرفیت و توان کاری

پکیج‌ها در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و یکی از مهم‌ترین نکات در مورد انتخاب آن‌ها، توجه به توان و ظرفیت است. میزان گرمایی که تولید می‌شود به نیاز شما بستگی دارد و اگر ساختمان شما بزرگ است، همواره به آب گرم نیاز دارید و مایل هستید که کل فضای ملک را پوشش دهید، اگر ظرفیت را نمی‌توانید اندازه‌گیری کنید، در این مورد حتماً از یک مشاور و راهنما کمک بگیرید.

منبع سوخت مشعل

منبع سوخت در واقع همان ورودی خواهد بود که در ایران گاز رایج‌ترین است. اگر قصد خرید مشعل گازی را دارید، این برندها، می‌توانند نیاز شما را بر اساس توان و دیگر مشخصه‌ها برآورده کنند. مشعل‌های گازی ایران رادیاتور نیز عموماً تحت سری‌های JGN, PGN و JPE عرضه می‌شوند. می‌توانید انواع مدل‌های گازسوز و گازوئیل‌سوز را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. البته مدل‌های گازسوز کم‌مصرف نیز از جمله بروز ترین تکنولوژی‌های ارائه شده توسط این شرکت هستند.

کیفیت ساخت مشعل ایرانی

کیفیت ساخت موردی بود که یک‌بار دیگر هم در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم. البته این بار منظورمان انتخاب بر اساس محل استفاده و موقعیت و شرایط جوی است. متریال مورداستفاده در انواع مشعل‌های گازی و… فلز است. این که فلز مقاومت بالایی در مقابل خوردگی، اکسید و حرارت داشته باشد، نصب و راه‌اندازی آن به‌واسطه کیفیت ساخت بالا باشد اصلی اساسی خواهد بود.

خرید مشعل ایرانی باکیفیت!

وقتی صحبت از کیفیت مشعل و توان کاری و مشخصه‌های مدنظر برای خرید می‌شود، می‌توانیم به موارد زیادی اشاره کنیم از جمله:

  • حداقل قدرت گرمایش و حداکثر نرخ آن
  • نحوه عملکرد
  • نیاز به استفاده از تجهیزات، تابلو کنترل و…
  • ساختار دمپر هوای مشعل
  • مشخصات سیستم برقی در صورت وجود
  • نوع رله و حداقل فشار و نرخ موردنیاز گاز
  • قطر خطر گاز
  • ابعاد دستگاه و لوازم همراه و اکسسوری‌های مشعل

هر دو شرکت ایران رادیاتور و شوفاژکار، جز ۱۰ لیبل فروش در بازار ایران هستند، تنوع موجود در این تولیدات، سبب می‌شود که مشتریان معمولاً در انتخاب هرکدام از آن‌ها دچار تردید شوند. در این مورد معمولاً بهترین راهنما، فروشندگان، متخصصین این حوزه و البته تکنسین‌هایی هستند که در زمینه توسعه سیستم‌های حرارتی ساختمانی و… فعالیت می‌کنند. بهتر است مشاوره‌های لازم را از آن‌ها دریافت کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا