گردشگری

باید ها و نبایدهای رزرو هتل برای سفر کاری مشهد

فراوانی هتل در مشهد باعث شده تا افرادی که به قصد سفر کاری می آیند، دچار اشتباه شوند. انتخاب اشتباه اقامتگاه می تواند هم سفرکاری شما را دچار خدشه کند و هم دیسیپلین شما را پایین بیاورد. پس یک سری بایدها و نبایدها در زمان سفر کاری به مشهد باید رعایت کنید تا سفری ایده آل را تجربه کنید.

اگر به دنبال بهترین هتل برای سفر کاری مشهد هستید، گزینه های بسیار زیادی رو به روی شماست. کافیست از بین بهترین هتل های مشهد، قیمت مناسب ترین آن ها مطابق با معیارهای خود (موقعیت مکانی هتل، ستاره هتل یا قیمت هتل) انتخاب کنید. به دلیل اهمیت موضوع جهت رزرو بهترین هتل در سفر کاری مشهد، لیستی از هتل های مشهد که نباید رزرو کنید را گردآوری کردیم که خواهید خواند.

بهترین انتخاب جهت رزرو هتل برای سفر کاری

بهترین گزینه های رزرو هتل مشهد را برایتان ذکر کردیم تا با شناخت بیشتر آن ها انتخاب دقیق تری داشته باشید.

هتل قصر طلایی مشهد

یکی از بهترین هتل ها برای سفرکاری مشهد، هتل قصر طلایی مشهد است. در هتل قصر طلایی مشهد لابی هایی بسیار شیک و مجلل وجود دارد که برای قرارهای تجاری بهترین مکان هستند. پذیرایی فوق العاده از میهمان در لابی و دیسیپلین بالا، تنها بخشی از ویژگی لابی های هتل قصر طلایی مشهد است.

جدا از لابی های هتل، شما می توانید پس از طی کردن مسافتی طولانی در استخر، سونا، جکوزی و سالن ماساژ هتل قصر طلایی مشهد، خستگی را از تن خود بیرون کنید. سپس با یک دست کت و شلوار شیک به قرار تجاری خود بروید. همچنین اگر قرار تجاری شما به صرف شام یا ناهار باشد، پس بهترین گزینه رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد است.

هتل درویشی مشهد

یکی از بهترین هتل هایی که می توان در سفر کاری به مشهد انتخاب کرد، هتل درویشی مشهد است. هتل درویشی مشهد دارای پنت هاوس هایی شیک و زیبا می باشد. مطمئناً برگزاری قرارهای تجاری در لابی هتل درویشی مشهد، دیسیپلین بالایی برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین استراحت کردن در پنت هاوس اسپا هتل درویشی مشهد می تواند خاطره ای عالی از سفر کاری به مشهد برای شما رقم بزند.

سالن بدنسازی هتل درویشی مشهد

هتل قصرالضیافه قدس مشهد

هتل قصرالضیافه قدس مشهد یکی دیگر از بهترین پیشنهاد های ما به شما جهت ررزو هتل برای سفر کاری به مشهد است. هتل قصر الضیافه قدس مشهد در خیابان شیرازی قرار دارد که فاصله آن تا حرم مطهر کمتر از ۳ دقیقه پیاده روی است. از این رو هتل قصر الضیافه قدس مشهد برای آن دسته از افرادی مناسب است که قصدشان از سفر کاری به مشهد، تجارت و زیارت است.

هتل ارغوان مشهد

یکی دیگر از هتل هایی که کلاس کاری بالایی دارد، هتل ارغوان مشهد است. هتل ارغوان مشهد یک هتل ۵ ستاره می باشد که سالن همایش های آن بسیار مجلل است. جهت برپایی قرارهای تجاری بزرگ و سمینارهای مهم می توانید رزرو هتل ارغوان مشهد را انجام دهید. هتل ارغوان مشهد در کنار ره باغ حضرت زهرا (س) قرار گرفته است.

در سفر کاری به مشهد، این هتل ها را رزرو نکنید

از هتل هایی که در مشهد نباید رزرو کنید هتل ادریس مشهد، هتل کوثر مشهد، هتل جواهری مشهد و هتل انقلاب مشهد است. تمامی هتل های ذکر شده ۲ ستاره هستند و از نظر کیفیت اقامتگاه با هم متفاوت هستند و برای سفرهای کاری و دیدارهای تجاری، به هیچ وجه توصیه نمی شوند. مگر اینکه سفر کاری شما به مشهد صرفاً به دلیل گرفتن مدارک هویتی، تجاری و باشد.

نمای بیرونی هتل قصر الضیافه قدس مشهد

هتل سفیران مشهد

یکی از هتل هایی که برای رزرو هتل در سفر کاری مشهد اصلا پیشنهاد نمی کنیم، هتل سفیران مشهد است. این هتل مشهد در خیابان ۱۷ شهریور، شلوغ ترین خیابان مشهد واقع شده که سر و صدای زیادی در آن شنیده می شود. همچنین به دلیل قدیمی ساز بودن، عایق ضد صدا ندارد. طبق نظرات میهمانان اقامت در هتل سفیران مشهد چنگی به دل نمی زند.

هتل شمس مشهد

از دیگر هتل هایی که در مشهد نباید رزرو کنید هتل شمس مشهد نام دارد. هتل شمس مشهد از هتل های ۱ ستاره مشهد است که نه از نظر امکانات مناسب است و نه از نظر موقعیت مکانی. این هتل مشهد برای آن دسته از کسانی مناسب است که به صورت مجردی و برای کار به مشهد می آیند. چون قیمت بسیار ارزانی دارد و با هر بودجه ای می توان در آن اقامت کرد. پس در انتخاب هتل برای سفر کاری به مشهد دقت بیشتری به خرج دهید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا