هنری

پویا دری Pouya Dori خواننده را بیشتر بشناسید

پویا دری ( به انگلیسی: Pouya Dori ) خواننده پاپ که سال های فراوانی را در زمینه تولید موسیقی فعالیت داشته و تاکنون نیز خالق آهنگ های بسیار جذاب و قوی بوده است. به طور مختصر و تیتر وار به معرفی پویا دری می پردازیم:

نام: پویا ( Pouya )

نام خانوادگی: دری ( Dori )

تاریخ تولد: ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۷۶

زمینه فعالیت: خواننده و ورزشکار

ساز تخصصی: گیتار، کاخن

پیج اینستاگرام: pouyadorioriginal@

زندگی شخصی

پویا دری خواننده ای که از کودکی به خاطر علاقه زیادش به موسیقی پا به این عرصه گذاشت. خانواده پویا نیز حامی وی بوده اند و همواره در این مسیر به او کمک شایانی کرده اند. از همان دوران کودکی نیز علاقه فراوانی به سازندگی ساز داشت و در کنار اساتیدی کار درست توانست به خوبی این امر را فرا گیرد. وی در کنار خوانندگی به ورزش نیز نگاه ویژه ای داشت و به خصوص در رشته تکواندو وقت بسیاری را گذرانیده است.

تکواندو

پویا دری به غیر از خوانندگی در ورزش تکواندو نیز فعالیت مستمری داشته و تاکنون مقام های فراوانی را برای خود به ارمغان آورده است. وی در روزش تکواندو را انتخاب کرد به این دلایل که میخواست با پاهای خود ضربه بزند تا با دست ! و ورزش المپیکی می باشد ولی بنا بر دلایل شخصی مجبور شد کنار بگذارد. از سال های ۹۱ تا ۹۶ نیز این ورزش را نزد استاد طاهر کاشفی دنبال کرد و در طول این سال ها با شرکت در مسابقات حرفه ای مقام هایی را نیز برای خود بدست آورد.

پسر طبیعت

وی علاقه زیادی را نیز به طبیعت گردی دارد و همین امر نیز باعث شده تا اوقات فراوانی را در طبیعت بگذارند و اگر تایم خالی داشته باشد قطعا انتخاب اول او طبیعت گردی است. تاکنون نیز در گروه های کوهنوردی زیادی حضور داشته است و در فتح قله های بسیاری نقش داشته است.

آهنگ ها

پویا دری خواننده ای بسیار خوش ذوق و هنر می باشد که تاکنون موزیک های قابل قبولی را به بازار مارکت موسیقی منتشر کرده است. به گزارش سایت آی ریتم، پویا دری آهنگ هایی نظیر شاید، از یاد تو میرم، و .. می باشد. هم چنین وی در حال ساخت و تولید موزیک های جدید دیگری نیز می باشد که به زودی برنامه دارد این آهنگ ها را روانه بازار کند. قطعا حساسیت بسیار بالایش نسبت به تولید آهنگ های با کیفیت بی تاثیر در امر تولید نیست و می کوشد تا بهترین هارا برای هوادارانش منتشر کند.

  • شاید

آهنگ شاید با ترانه ای از خانوم ترانه مکرم می باشد و تنظیم و موسیقی خود پویا می باشد. این آهنگ دارای ساز هایی نظیر گیتار، بیس، کاخن، پیانو و .. می باشد و بسیار متن ترانه قشنگی دارد و از هارمونی زیبایی برخوردار است.

  • از یاد تو میرم

این آهنگ نیز جزو یکی از موزیک های برتر الکترونیک می باشد که فضای جذاب و متفاوتی دارد که توانست نگاه های زیادی را به خود جلب کند. متن ترانه موزون و با ریتمی جدید از این اهنگ باعث جذابیت های بیش از حد آن شده است.

عکس ها

پویا دری Pouya Dori خواننده را بیشتر بشناسید پویا دری Pouya Dori خواننده را بیشتر بشناسید

 

ساخت ساز

وی علاوه بر خواندن آهنگ دستی در سازندگی ساز نیز دارد. وی کاخن می سازد و این کار نیز نزد استاد خود حسن دیمه ای فرا گرفت. هم چنین چیزی حدود بیش از ۴ سال را نیز در ساخت گیتار کلاسیک گذارنده است.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا