گردشگری

درباره سفر به چشمه ترکیه چه می دانید؟

ترکیه نام آشنایی است که در لیست همه سفرهای خارجی وجود دارد. کشور دوست و همسایه که مقصدی عالی برای همه فصول به شمار می‌رود  و ایرانیان زیادی آن را برای سفر و تعطیلات انتخاب می کنند. اما ترکیه با مساحت بالا و قرار گرفتن در ۲ قاره، تنها محدود به استانبول نیست. چشمه یکی دیگر از شهرهای توریستی ترکیه به شمار می‌رود که شاید کمتر کسی با آن آشنایی داشته باشد. به همین دلیل اگر به دنبال یک مقصد بکر و کمتر دیده شده هستید و می خواهید به ترکیه سفر کنید، با رزرو هتل چشمه می‌توانید یک تعطیلات به یادماندنی به خود هدیه دهید.

شهر چشمه ترکیه کجاست؟

احتمالا شما هم پیش از این نام شهر چشمه را نشنیده باشید. اما چشمه ترکیه کجاست؟ چشمه یکی از توابع استان ازمیر است که به چشمه های آب گرم، زندگی پرجنب و جوش شبانه و البته سواحل زیبا و خاص شهرت دارد. وجود همین چشمه های آب گرم طبیعی علت نام گذاری این شهر است.

درباره سفر به چشمه ترکیه چه می دانید؟

چشمه شبه جزیره ای در غربی ترین بخش ترکیه است که به دلیل فاصله نزدیک با جزایر یونان از محبوبیت و اهمیت بالایی برخوردار است. این شبه جزیره حدود ۲۳ هزار نفر جمعیت داشته و آثار تاریخی زیادی از دوره عثمانی در آن وجود دارد که برای شما جالب خواهد بود. جاذبه های دیدنی چشمه ترکیه محدود به آثار تاریخی عثمانی نیست.

این شهر در تابستان ها میزبان گردشگران زیادی است که برای تجربه تفریحات دریایی، شنا، موج سواری و مواردی از این دست به چشمه سفر کرده اند. پس اگر به دنبال تجربه تفریحات دریایی متفاوت هستید، چشمه را فراموش نکنید.

نکات مهم برای سفر به چشمه ترکیه

چشمه ترکیه یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که مسافران زیادی دارد. اگر شما هم قصد سفر به آن را دارید، باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. فرهنگ مردم این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه، به نوعی ترکیبی از فرهنگ ملل گوناگون است. حتی ردپایی از فرهنگ ایرانی نیز در آن دیده می شود. دلیل آن این است که به دلیل موقعیت استراتژیک این منطقه، از گذشته محلی برای رفت و آمد ملل گوناگون بوده است.

اما به طور کلی فرهنگ غالب، فرهنگ مردم ترک است که در گوشه و کنار این کشور پهناور به چشم می‌خورد. زبان رسمی مردم ترکی و پول رایج آن لیر است. بنابراین با همراه داشتن لیر به مقدار مناسب و آشنایی کمی با زبان ترکی استانبولی، مشکلی در زمان اقامت در این شهر نخواهید داشت.

چگونه به چشمه سفر کنیم؟

چشمه در حال حاضر فرودگاه ندارد. بنابراین برای رفتن به این شهر باید به صورت هوایی به نزدیک ترین فرودگاه رفته و از آنجا تا چشمه را زمینی و یا دریایی سفر کنید. می توانید با رزرو بلیط هواپیما ازمیر، به ازمیر رفته و از آنجا فاصله تا شهر چشمه را به صورت زمینی طی کنید.

اما اگر به سفر هوایی تمایل ندارید، از هر کدام از شهرهای آنتالیا، استانبول و غیره می‌توانید به چشمه بروید. البته اگر اهل سفر زمینی و طی کردن مسیر های چند ساعته باشید.

اقامت در چشمه، کدام هتل را انتخاب کنیم؟

به هر گوشه از ترکیه که نگاه کنید، جاذبه های توریستی زیادی وجود دارد. بنابراین دولت اقامتگاه های مناسبی در تمام شهرها برای مسافران خارجی و داخلی تدارک دیده است. برای رزرو هتل چشمه نیز می‌توانید از لیست بهترین هتل های شهر یکی را با توجه به اولویت و بودجه خود انتخاب کنید. اما بهترین هتل های چشمه برای اقامت کدامند؟

۱-     هتل بیالیک بیچ  (Boyalik Beach Hotel)

یکی از هتل های لوکس و با کیفیت در چشمه ترکیه، هتل بیالیک بیچ نام دارد. این هتل امکانات و خدمات مناسبی برای داشتن یک اقامت بی دغدغه را برای شما فراهم می‌کند. از مهمترین امکانات و ویژگی های مثبت هتل، داشتن ساحل اختصاصی برای مهمانان، استخر سرپوشیده و استخر روباز است.

درباره سفر به چشمه ترکیه چه می دانید؟

۲-     هتل پریل  (Piril Hotel)

هتل پریل یکی دیگر از هتل های خوشنام و با کیفیت در چشمه ترکیه است. برای رزرو هتل چشمه اگر نکاتی مثل فاصله مناسب با مرکز شهر اهمیت دارد، این هتل را انتخاب کنید. این هتل ۴ ستاره بوده و در لیست برترین هتل های شهر قرار دارد و خدمات با کیفیتی به مسافران ارائه می‌دهد. خدماتی که در این هتل ارائه می‌شود عبارتند از: اسپا و استخر، سونا، حمام ترکی و غیره.

 

اقامتی به یادماندنی در چشمه با رزرو هتل ارزان در فلای تودی

اگرچه زیبایی های شهر و یا بهترین هتل های چشمه ترکیه تنها محدود به این موارد ساده ای که در این مطلب اشاره کردیم، نیست. اگر قصد سفر به این شهر را داشته باشید، بهتر است لیست کاملی از هتل های آن به همراه خدماتی که ارائه می‌دهند را مشاهده کنید. در این خصوص بهترین مرجع برای مشاهده و مقایسه هتل ها، فلای تودی است. با ورود به سایت فلای تودی و مشخص کردن تاریخ مورد نظر خود، لیستی از هتل های چشمه به همراه مشخصاتش را مشاهده کنید. بعد از مشاهده و مقایسه هتل ها و امکانات هر اتاق، می‌توانید رزرو خود را با کمترین قیمت انجام دهید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا