صنعت

معرفی تمام کارخانجات میلگرد در سایت تهران آهن به همراه قیمت روز

اگر کمی در حوزه بازار آهن فعال باشید، می‌دانید که عواملی مختلفی هستند که بر روی قیمت میلگرد تاثیر دارند که یکی از مهم‌ترین آنها مربوط به کارخانه تولید کننده می‌شود.

کارخانه تولید کننده علاوه بر قیمت، می‌تواند بر روی کیفیت محصول نیز تاثیرات زیادی را داشته باشد. برای همین لازم است که قبل از خرید، این مورد را توجه کنید که میلگرد مدنظر شما، توسط کدام کارخانه تولید شده است .

در ادامه این مقاله قصد داریم تا چند نمونه از معروف‌ترین کارخانه‌های تولید میلگرد را به شما معرفی کنیم.

معرفی تمام کارخانجات میلگرد در سایت تهران آهن

اگر شما قصد خرید میلگرد را دارید، حتما باید کارخانه تولید کننده آن را بررسی کنید. به هیچ وجه این موضوع را دست کم نگیرید، چون علاوه بر قیمت میلگرد، می‌تواند بر روی کیفیت محصول هم تاثیرگذار باشد که یعنی میلگرد خریداری شده، می‌تواند بر روی کیفیت نهایی پروژه شما هم تاثیر گذار باشد.

در ادامه مهم‌ترین این شرکت‌ها و تولید کننده‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

۱. قیمت میلگرد شاهین بناب

مجتمع شاهین بناب از سال ۱۳۸۳ فعالیت خودش را در زمینه فولاد شروع کرده. درواقع مجتمع شاهین بناب، فعالیتش را در یک شهرک صنعتی شروع کرده بود که در استان آذربایجان شرقی قرار داشت.

قیمت میلگرد شاهین بناب می‌تواند برای همه افراد فعال در این حوزه، تاثیرات زیادی را داشته باشد. چون شاهین بناب یک برند معتبر در ایران به شمار می‌رود.

۲. قیمت میلگرد ظفر بناب

کارخانه ظفر بناب هم جزو کارخانه‌های قدیمی در ایران به شمار می‌رود که فعالیت خودش را از سال ۱۳۸۶ شروع کرده و به مانند کارخانه شاهین بناب، در شهرک صنعتی بناب و در استان آذربایجان شرقی واقع شده.

قیمت میلگرد ظفر بناب به صورت روزانه آپدیت می‌شود که برای بررسی آنها بهتر است که به سایت تهران آهن مشاهده کنید.

میلگرد بناب در ایران، یکی از پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین برندها به شمار می‌رود و برای همین می‌توان گفت که قیمت میلگرد بناب می‌توان برای همه فعالان حوزه آهن، ارزش بالایی داشته باشد.

برای اینکه شما متوجه شوید که محصول خریداری شما واقعا از شرکت ظفر بناب است، کافی است که لیبل این شرکت را در انتهای هر میلگرد به ثبت می‌رسد را بررسی کنید. علامت شرکت ظفر بناب با حروف‌های ZN است.

۳. قیمت میلگرد آریان فولاد

شرکت آریان فولاد فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده که بیشتر از همه در زمینه تولید میلگرد، نبشی، ناودانی، ریل و چند محصول پرکاربرد دیگر فعالیت می‌کرده.

این شرکت فعالیت خودش از استان شهر بوئین زهرا استان قم شروع کرده که امروزه آوازه آن به کل ایران پخش شده؛ به طوری که امروزه از این شرکت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های مقاطع فولادی در ایران یاد می‌شود.

همچنین این شرکت دارای یک کارخانه بسیار بزرگی است که حدود هزار نیرو برای کار را در اختیار دارد. این کارخانه توانسته یا اقتصاد شهرستان بوئین زهرا قم را دگرگون کند و همچنین اشتغال زیادی را در این شهرستان ایجاد کند؛ به طوری که گفته می‌شود ۸۰ درصد از نیرو این شرکت، از همین شهرستان هستند.

اگر قصد استعلام قیمت میلگرد آریان فولاد را دارید، پیشنهاد می‌کنم که با بخش فروش تهران آهن تماس بگیرید. لینک ورود به صفحه ی میلگرد آریان فولاد :

https://tehran-ahan.com/product-category/arian-steel-ribbed-round-bar/

۴. قیمت میلگرد نیشابور

شرکت نیشابور در کنار شرکت‌های دیگر جزو برترین‌ها به شمار می‌رود که محصولات آن، ارزش بالایی را برای فعالان این حوزه دارد.

مجتمع فولاد خراسان درواقع بزرگ‌ترین تولید کننده مقاطع فولادی در منطقه خودش به شمار می‌رود؛ البته محصولات این شرکت دارای کیفیت زیادی هستند؛ به طوری که محصولات آن به کل ایران صادر می‌شود. برای همین می‌توان گفت که قیمت میلگرد نیشابور می‌تواند یک بحث مهمی برای هر شخصی باشد.

صفحه میلگرد نیشابور :

https://tehran-ahan.com/product-category/neyshabour-ribbed-round-bar

۵. قیمت میلگرد حسن رود

میلگرد حسن رود، متعلق به یک کارخانه‌ای با همین اسم در استان گیلان است که از سال ۱۳۸۳، فعالیت خودش را در زمینه مقاطع فولادی شروع کرد. اکثر فروش میلگردهای کارخانه حسن رود، به همین بخش شمال ایران است که البته به غیر از گیلان، در استان‌های گلستان و مازندران نیز فروخته می‌شود.

درکل اکثر پروژه‌های ساختمانی که در استان‌های شمالی ساخته می‌شود از محصولات شرکت حسن رود استفاده می‌کنند و به همین منظور می‌توان گفت که بحث قیمت میلگرد حسن رود یک بحث مهم در شمال به شمار می‌رود.

۶. قیمت میلگرد ابرکوه

کارخانه ابرکوه هم یکی دیگر از برترین تولیدکنندگان میلگرد در ایران به شمار می‌رود که البته اکثر تولیدات خودش را به میلگرد نوع آجدار اختصاص داده که در سایزها ۸ تا ۳۲ تولید و عرضه می‌شوند. قیمت میلگرد ابرکوه می‌تواند به عواملی مختلفی بستگی داشته باشد که البته این عوامل نیز در قیمت میلگرد اکثر شرکت‌ها تاثیرگذار است.

صفحه ی میلگرد ابرکوه:

https://tehran-ahan.com/product-category/sarmadabar-kooh-ribbed-round-bar

جهت مشاهده دیگر قیمت های میلگرد کارخانجات مختلف میتوانید به صفحه ی اصلی میلگرد به ادرس https://tehran-ahan.com/product-category/round-bar/ مراجعه کرده و تمام کارخانجات به همراه قیمت مشاهده کنید.

قیمت میلگرد در وبسایت تهران آهن به صورت روزانه

همانطور که می‌دانید، عوامل مختلفی هستند که بر روی قیمت میلگرد تاثیرگذارند که همین دو موضوع باعث می‌شود تا قیمت آنها به صورت روزانه آپدیت شود.

برای همین پیشنهاد می‌شود که اگر قصد استعلام قیمت میلگرد را دارید، از یک سایت یا شرکت معتبر اقدام کنید که سایت و شرکت تهران آهن می‌تواند این نیاز شما را برای استعلام قیمت میلگرد، برطرف کند.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا