اینترنت

کلاب هاوس چیست + مای ممبر کد تخفیف فالوور کلاب

کلاب هاوس چیست و چگونه فالوور های خود را با مای ممبر رشد دهیم؟

با وجود پیشرفت تکنولوژی اپلیکیشن های جدیدی در شبکه های مجازی شروع به کار کردند یکی از برنامه های محبوب  شبکه های اجتماعی که سر و صدای زیادی را در دنیای آنلاین به پا کرده است کلاب هاوس است.

کلاب هاوس یک برنامه کاربردی  برای تمام عموم محسوب می شود این پلتفرم با قابلیت های بسیار زیادی که دارد جزء پر بازدید ترین برنامه های شبکه های مجازی به حساب می اید.

خرید فالوور کلاب هاوس

این پلتفرم افراد می‌توانند به طور زنده با یکدیگر صحبت کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. در این اپلیکیشن بر خلاف سایر شبکه‌های اجتماعی تنها می‌توانید از صوت برای برقراری ارتباط استفاده کنید.

اگر میخواهید در مورد کلاب هاوس اطلاعاتی را کسب کنید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

کلاب هاوس چیست و چه کاربردی دارد؟

کلاب هاوس که به یک شبکه اجتماعی صوتی معروف است بازخورد جهانی بسیار زیادی داشته است و همچنین این برنامه پر کاربرد در واقع با صحبت های اربران درباره موراد خاص به وجود امده است.

این برنامه پرکاربرد در گذشته فقط بر روی نسخه آیفون قابل استفاده بود اما با پیشرفت و بهبود این برنامه کاربران می توانند بر روی نسخه اندروید نیز این برنامه را نصب کنید.

از کاربرد های  کلاب هاوس می توان به فعالیت و صحبت کردن به صورت دلخواه کاربران اشاره کرد در کلاب هاوس هر فردی می تواند به صورت دلخواه گفتگویی را ایجاد کند و برای دیگران هم نیز ارسال کنند تا در گفتگو شما شرکت کنند.

خرید شماره مجازی کلاب هاوس

در ضمن تمام افراد می توانند در اتاق صحبت شرکت کنند اما نمیتوانند در آن اتاق بدون اجازه ادمین صحبت کنند و تنها نقش شنونده را ایفا می‌کنند. از طرف دیگر چیزی در این شبکه اجتماعی ذخیره نمی‌شود و اگر از اتاقی خارج شوید، دیگر نمی‌توانید به گفت‌وگوهای قبلی دسترسی داشته باشید.

همانطور که در سطر های پیشین دانسته اید کلاب هاوس یک برنامه بسیار اجتماعی محسوب می شود این برنامه اجتماعی به راحتی بر روی گوشی های اندروید و ایفون نصب می شود.

استفاده از کلاب هاوس بسیار ساده و راحت است اما پیش ا نصب باید بدانید که در حال حاضر باید از شخصی دعوت نامه داشته باشید تا بتوانید این برنامه را بر روی گوشی های خود نصب کنید.

دریافت دعوت نامه تنها کاری که می کند این که این است که شما را در اتاق های مخصوص عضو می کند و این روم های جدید که در رزوی شما قرار می گیرد در اختیار شما قرار می گیرد.

کلاب هاوس چیست + مای ممبر کد تخفیف فالوور کلاب

کلاب هاوس  مانند سایر برنامه های شبکه های مجازی دارای بخش های مجزایی است بعد از اینکه توانسته اید این برنامه را به خوبی نصب کنید می توانید  از بخش (Feed) مواردی به شما نمایش داده می‌شوند که آن‌ها را «دنبال» (Follow) کرده باشید و مرتبط با حرفه و تخصص شما باشند.

ساختار این برنامه کاملا شبیه دیگر پلتفرم های شبکه های مجازی است منوی اصلی ر کلاب هاس سایر موارد زیر است که می توانید به خوبی از آن استفاده کنید.

  • امکان ارسال دعوت نامه
  • چک کردن فالوورها و دنبال کننده ها
  • مشاهده رویدادها و اعلان‌ها و دسترسی به پروفایل

تمام این ها از طریق این بخش صورت می گیرد در ضمن همانطور که می دانید ارتباط تصویری با دیگر افراد در این برنامه به راحتی انجام می گیرد اگر نمیدانید که چگونه از این برنامه به خوبی استفاده کنید.

در ضمن می توانید اعلان ها را فعال کنید تا اگر یکی از مخاطبین شما به این برنامه پیوسته باشند به شما پیامک می شود.

کلاب هاوس از گروه ها مختلفی تشکیل شده است و افراد در مورد موضاعت مختلف صحبت می کنند و شما می توانید به صورت دلخواه عضو این کانال ها شوید و از تجربیات دوستان خود استفاده کنید.

آموزش کلاب هاوس

اصطلاحات کلاب هاوس

در این بخش می خواهیم شما را با اصطلاحات کلاب هاوس آشنا کنیم تا دیگر به مشکلاتی در این برنامه بر نخورید.

روم در کلاب هاوس:

روم کلاب هاوس به محیطی گفته می شود که تمام افراد جمع می شون و در مورد یک موضع خاص صحبت میکنند یا اینکه به صحبت های یک نفر گوش می دهند این بخش یکی از مهم ترین بخش های برنامه کلاب هاوس است.

در ضمن باید حتما این بخش را برای خود فعال کنید و از قابلیت های آن استفاده کنید.

ریز هند در کلاب هاوس :

در کلاب هاوس قابلیتی است که صاحب روم به شما این امکان را میدهد تا در گفتگو صوتی فرد صحبت کنید این امر به باعث ارتباط راحت با تمام جهانیان است.

فعال کردن Raise hand بسیار کار ساده‌ای است و فقط کافیست بر روی نماد دست در پایین صفحه زده و منتظر بمانید تا مدیر یا ناظر درخواست شما را تایید کند.

لیسنر در کلاب هاوس:

اگر در یک روم شرکت کرده باشید حتما با اصطلاحات لیسنر آشنا خواهید شد لیسنر به کسانی گفته میشود که فقط در یک روم شنونده هستند و فقط به صحبت های افرادی که صحبت می کنند گوش میدهند.

استیج در کلاب هاوس :

استیج در کلاب هاوس مکانی است که، افرادی که اسپیکر آن‌ها فعال است در آنجا قرار می‌گیرند و این که در استیج چند نفر حضور داشته باشند فقط بستگی به نظر مدیر روم دارد.

مادریتور در کلاب هاوس:

مادریتور یکی از جذاب ترین قابلیت هایی است که پلتفرم کلاب هاوس به کاربران خود ارائه میدهد مادریتور به کسانی گفته می شود که مدیر یک روم به یکی از افراد داخل روم میدهد تا برقراری عدالت را در روم برقرار کند.

پینگ (Ping) در کلاب هاوس:

پینگ کردن در کلاب یکی از اصطلاح‌های پر کاربرد در کلاب هاوس است. پینگ کردن به معنای دعوت کردن یکی به کلاب است در ضمن محدودیتی در پینگ کردن افراد در پلتفرم کلاب هاوس وجود ندارد .

PTR در کلاب هاوس:

PTR مخفف Pull to Refresh است. ممکن است این کلمه باید بسیار زیاد در کلاب هاوس شنیده باشید. این کلمه به معنای رفرش کردن یا تازه سازی صفحه است به اینصورت است که شما هر وقت صفحه را رفرش کنید تا به راحتی تمام تغییرات در برنامه کلاب هاوس صورت بگیرد.

نحوه استفاده از Clubhouse: دستورالعمل های گام به گام

از ۲۰۲۱ همه می توانند به باشگاه بپیوندند  نیازی به دعوت نیست! Clubhouse را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید و آماده حرکت هستید.

  1. پروفایل خود را تنظیم کنید

مانند سایر برنامه های رسانه های اجتماعی، یک عکس نمایه و یک بیوگرافی کوتاه اضافه می کنید. Clubhouse همچنین ادغام پروفایل های توییتر و اینستاگرام را ارائه می دهد:

Clubhouse همچنین می پرسد که چه چیزی را دوست دارید، به نام موضوعات. این به شما کمک می کند تا به باشگاه ها، اتاق ها یا رویدادهایی که از آنها لذت خواهید برد هدایت شوید.

  1. سایر کاربران را دنبال کنید

باشگاه در مورد ارتباطات است! حساب‌های توییتر و اینستاگرام خود را متصل کنید یا از عملکرد جستجو برای یافتن افراد بیشتری برای دنبال کردن استفاده کنید.

هنگامی که کاربر را دنبال می‌کنید، می‌توانید هر زمان که کاربر صحبت می‌کند با ضربه زدن روی نماد اعلان در نمایه‌اش، برای دریافت اعلان ثبت‌نام کنید.

  1. چت با کاربران

Backchannel یک ویژگی چت است که به شما امکان می دهد برای سایر کاربران Clubhouse پیام ارسال کنید. با این برنامه می توانید برای هر کسی پیام ارسال کنید!

  1. عضویت یا راه اندازی یک باشگاه.

باشگاه‌ها را به‌عنوان گروه‌های قابل تنظیم در نظر بگیرید: آن‌ها می‌توانند برای عموم آزاد یا کاملاً خصوصی باشند، با مکالمات منظم یا مکرر پیرامون موضوعات و علایق. برخی از باشگاه ها دارای ارجاع اعضا هستند که با کلیک برای عضویت نمایش داده می شوند.

نحوه پیوستن یا باز کردن یک اتاق در باشگاه

وقتی برنامه Clubhouse را باز می کنید، فهرستی از اتاق ها را بر اساس علایق خود و افرادی که دنبال می کنید و کلوپ هایی که به آنها ملحق شده اید می بینید.

همچنین لیستی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد چه کسانی در هر اتاق هستند. می توانید با ضربه زدن به اتاق به آن بپیوندید یا با ضربه زدن روی دکمه مربوطه در پایین صفحه اتاق خود را شروع کنید.

اسکرین شات صفحه اصلی برنامه Clubhouse را نشان می دهد.

با ضربه زدن روی اتاق یا دکمه سبز رنگ در پایین صفحه، اتاق خود را ایجاد کنید.

اتاق ها می توانند خصوصی باشند. بنابراین، مانند هر برنامه رسانه اجتماعی، باید مطمئن شوید که مهم نیست در چه اتاقی هستید یا شروع به کار می کنید، هیچ اطلاعات شخصی را پست نمی کنید. می توانید تنظیمات حریم خصوصی را در اتاقی که ایجاد کرده اید تغییر دهید.

کلام پایانی

امروز شما به خوبی با برنامه کلاب هاوس آشنا شده اید اگر این مقاله برای شما مفید واقع شده است ما را در شبکه های مجازی دنبال کنید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا