نساجی

۹ برند کت و شلوار ایرانی که از کت شلوارهای خارجی بهتر اند!

با اینکه محصولات بهترین برند کت و شلوار خارجی در ایران موجود است اما به جرات میتوان گفت در سال های اخیر برندهای ایرانی توانسته اند همپای رقبای خارجی خود قد علم کنند و بهترین کت و شلوار مردانه را تولید کنند

 بهترین برند کت و شلوار

امروزه برندهای معتبری در ایران فعالیت می‌کنند. این پوشاک کیفیت خوبی دارند و در سطح بهترین برند کت و شلوار خارجی هستند. در اینجا به معرفی بهترین های برند کت و شلوار ایرانی میپردازیم.

۱- گراد

یکی از برندهای معروف کت و شلوار در ایران، گراد است. این برند همیشه سعی داشته تا بهترین کیفیت و جذاب‌ترین مدل‌ها را روانه بازار کند تا با هر سلیقه‌ای جور در بیاید. در لاین سفارشی دوزی گراد با عنوان اختصاصی “گراد پرو می‌توانید متناسب با سایز خود پارچه ارائه دهید یا از طریق کالیته‌های سفارشی گراد پارچه مورد نظرتان را خریداری کنید و ظرف یک ماه کت و شلوار خودتان را از این برند دریافت کنید.

همچنین گراد برای سازمان‌ها این مزیت را در نظر گرفته است تا باتوجه به هویت ایرانی-اسلامی کشورمان بتوانند انتخاب مناسبی برای کارمندان خود داشته باشند.

پوشاک گراد که در واقع یکی از بهترین برندهای کت و شلوار در ایران نیز هست، برای یک خانواده ایرانی سبد کاملی از پوشاک آقایان، بانوان و پسر بچه را به همراه یک ست کامل ارائه کرده تا همه ی افراد بتوانند از محصولات این برند استفاده کنند. برای خرید کت شلوار مردانه به سایت گراد، در اینجا مراجعه کنید، گفتنی است گراد، ارسال رایگان را برای کسانی که از فروشگاه اینترنتی آن خرید کنند فراهم کرده.

ازجمله امکانات ویژه گراد می‌توان به وجود ۹ گروه سایزبندی  اشاره کرد. گراد مدعی است که با استفاده از این روش می‌توان برای ۹۵ درصد افراد جامعه کت‌وشلوار پیش‌دوخته با برش استاندارد تولید کرد.

۲- هاکوپیان

هاکوپیان نمونه ای از یک برند شناخته شده ایرانی است که سعی دارد به برندی تبدیل شود که بتواند در زمینه پوشاک مردانه با مارک های اروپایی رقابت کند. به جرات میتوان گفت هاکوپیان به دنبال مرزهای رقابتی فراتر از بازار داخلی است و کیفیت محصولات خود را تا حدی افزایش داده که توان رقابت با برند های کت و شلوار خارجی را هم داشته باشد.

این برند، خوشنام ایرانی دارای گواهینامه مدیریت کیفیت می باشد و در کارنامه خود بیش از ۲۰ جایزه بین‌المللی در صنعت پوشاک می بیند. پارچه‌هایی که در این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند، از شرکت‌های معتبر ایتالیایی وارد می‌شود و کلیه مواد اولیه قبل از دوخت توسط کارشناسان کنترل کیفیت بررسی شده تا محصول باکیفیتی به دست مشتریان برسد.

هاکوپیان در حال حاضر دارای ۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور و بیش از ۴۰۰،۰۰۰ مشترک است.

۳- ال سی من

شرکت ال سی من یکی از بهترین برندهایی هست که با استفاده از دانش بروز خود برای تمام آقایان که می‌خواهند در بین دوستان یا فامیل‌ها شیک به نظر بیایند بهترین کت و شلوار ها تولید کرده است. مهم‌ترین ویژگی کت شلوارهای ال‌سی‌من، طراحی خاص مدل‌ها، کیفیت دوخت و کیفیت پارچه‌ی آن‌ها است.

۹ برند کت و شلوار ایرانی که از کت شلوارهای خارجی بهتر اند!

کت و شلوار های ال سی من از جدیدترین ماشین آلات دوخت اروپا دوخته می شود و این شرکت با کمک متخصصین بین المللی در حوزه مد، موفق به تولید انواع کت شلوار مردانه با طراحی‌های منحصر به فرد شده. ال سی من در کنار تولید کت شلوار به تولید پیراهن و سایر اکسسواری های پوشاک آقایان در استایل رسمی نیز می پردازد.

چند سالی است که ال سی من با حضور امیرحسین آرمان در تبلیغات تلویزیونی، و استفاده از سلبریتی های معروف مشتریان زیادی در بازار خرید کت شلوار پیدا کرده.

۴- زاگرس پوش

یکی دیگر از بهترین برند های معروف کت و شلوار، زاگرس پوش است. شرکت زاگرس بیش از دو دهه است که در حوزه تولید پوشاک مردانه و زنانه فعالیت می‌کند. این برند از مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌های صنعتی دوخت و برش استفاده می‌کند تا محصولی با کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

زاگرس‌پوش علاوه‌بر پوشاک مردانه لاین پوشاک زنانه هم دارد. اما بیشتر به‌عنوان برند کت شلوار ایرانی شناخته می‌شود. اگر از خدمات ویژه این برند می‌پرسید، زاگرس‌پوش همچون گراد از امکان تأمین پوشاک سازمانی و همچنین سفارشی‌دوزی هم برخوردار است.

در فروشگاه زاگرس پوش شما امکان خرید هر نوع کت شلوار با هر قیمتی را دارید. ضمن این که قیمت کت و شلوارهای این فروشگاه به نسبت کیفیت پارچه و دوخت عالی واقعا منصفانه است. برای خرید کت و شلوار، ضمن مراجعه به نمایندگی‌های تهران و شهرستان‌ این شرکت، میتوانید به سایت zagrospoosh.com مراجعه کنید و از ارسال رایگان نیز بهره مند شوید.

در حال حاضر مجموعه زاگرس پوش ، ۱۵شعبه در شهرهای مختلفی همچون تهران، اراک، یزد، مشهد و … دارد.

۹ برند کت و شلوار ایرانی که از کت شلوارهای خارجی بهتر اند!

۵- خانه مد راد

خانه مد راد (Raad Fashion House) یکی از مارک های برتر کت و شلوار مردانه ایرانی است که با دوخت ظریف، طرح های تازه و پارچه های با کیفیت، عموما مدیران، تجار و هنرمندان نامی و مشهور را مخاطب قرار داده. طرح های خانه مد راد عموما تلفیقی از دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی، یا سبک سنتی ایرانی، با برش ها و مدل های مدرن امروزی هستند.

خانه مد راد نیز مثل سایر برند‌هایی که پیشتر اسمشان آورده شد، به عنوان یکی از بهترین برندهای سفارشی دوزی در ایران به شمار می‌آید.

۶- ماکسیم

برند دیگری که آن را در لیست قرار دادیم، ماکسیم است. این شرکت حدود ۳۵ سال پیش پایه گذاری شد. در حال حاضر نیز بیش از ۲۰ فروشگاه در سراسر کشور دارد.

ماکسیم از برندهای باسابقه پوشاک مردانه است و محصولات متنوعی ازجمله کت‌وشلوار تولید می‌کند. البته، گویا برخی محصولات این برند وارداتی‌اند و از خارج از کشور تهیه می‌شوند. درضمن، ماکسیم لاین پوشاک زنانه هم دارد که به متنوعی پوشاک مردانه این برند نیست.

۷- ایکات

بعید است نام ایکات تابه‌حال به گوش‌تان نخورده باشد. ایکات در میان هم‌صنفانش جزو باسابقه‌هاست. گروه پوشاک ایکات در اوایل دهه هفتاد با توجه به نیاز روزافزون به صنعت پوشاک و مد با هدف ایجاد برند پوشاک مردانه در ایران پایه ریزی شد و با بهره گیری از منسوجات با کیفیت توانست قدم های بلندی را در جهت ارتقاء صنعت پوشاک آقایان بردارد.

البته که این برند در سال های اخیر نتوانسته در بین برندهای مطرح پوشاک، جایگاه مناسبی داشته باشد ، اما به هر حال باید آن را جزو برترین برندهای لباس دانست.

۸- مارتیا

۹ برند کت و شلوار ایرانی که از کت شلوارهای خارجی بهتر اند!

هشتمین برندی که در این لیست آن را معرفی می کنیم، برند مارتیا است. این برند که قدمت چندانی هم ندارد در واقع به عنوان یک برند vip برای آقایان به حساب می آید. این برند کت شلوار سعی کرده تا با استفاده از چهره ها مطرح بتواند بیش از پیش اسم خود را در بین برندهای مطرح کت شلوار قرار دهد و به همین جهت به تازگی پژمان بازغی، بازیگر سینما و تلویزیون را به عنوان سفیر برند همراه خود کرده است.

مارتیا در حال حاضر دو شعبه در تهران و اصفهان دارد.

  • فروشگاه مرکزى: تهران/خ فرشته/خ نیلوفر
  • شعبه اصفهان/توحیدمیانى/چهار راه مهرداد

طبق گفته مدیران این برند، آن ها در سال جدید در تلاش هستند تا محصولات برند مارتیا را به مرحله “صادرات” برسانند و شعب خارج از کشور مارتیا را در کشورهاى “امارات و ترکیه” و شعب داخلى را در شهرهاى “تهران، مشهد، شیراز و رشت” توسعه دهند.

۹- موکارلو

برند موکارلو یکی از برندهای شناخته شده در حوزه مد و پوشاک است. این برند ایرانی در حدود ۳۰ سال پیش با عنوان “جامه سرا ” فعالیت می کرد . اما در سال ۱۳۸۳ به موکارلو تغییر نام داد. از ویژگی های این برند میتوان به استفاده از طراحان برجسته خارجی و تولید کت شلوار از مرغوب‌ترین پارچه‌ها برای راحتی مشتری و ماندگاری بالاتر پارچه در طولانی مدت اشاره کرد.

این برند در حال حاضر ۶ نمایندگی در تهران و ۱۴ نمایندگی در شهرهای دیگر دارد که با مراجعه به سایت این شرکت میتوانید اطلاعات دقیق آن ها را مشاهده کنید.

درباره قیمت محصولات موکارلو نیز اطلاعاتی در سایت این شرکت موجود نیست و تنها میتوان از مدل های مختلف این برند کت و شلوار ، دیدن کرد.

حرف آخر

کت و شلوار رسمی نیاز اکثر آقایان است بدین معنی که آقایان معمولا سعی دارند حداقل یک دست کت شلوار داشته باشند. کت و شلوار از قدیم تا الان مناسب‌ترین پوشش برای استفاده در مجالس رسمی بوده و به همین جهت خرید کت و شلوار برند و باکیفیت میتواند گزینه مناسبی برای آقایان باشد.

در این مطلب به معرفی ۹ کت و شلوار برند پرداختیم و سعی کردیم تا شما را با آن ها آشنا کنیم ، حتما اگر تجربه خرید از این برندها را دارید آن را با ما در میان بگذارید.

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا