گردشگری

سرمایه گذاری هدفمند در ترکیه

کشور ترکیه که در همسایگی ما قرار دارد، یکی از کشورهای مهم منطقه خاورمیانه و اوراسیا به حساب می آید. در واقع این کشور با قرارگیری در معاهدات مختلف اروپایی توانسته امروزه جایگاه ویژه ای در بین کشورهای دنیا پیدا کرده و شاهد افزایش اهمیت این کشور باشیم.

یکی از نکات بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل همسایگی ایران با کشور ترکیه امکان سرمایه گذاری در این کشور برای ایرانیان فراهم بوده و افراد بسیار زیادی از این طریق سرمایه خود را چندین و چند برابر کرده اند. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به سرمایه گذاری هدفمند در ترکیه انداخته و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

چرا باید در ترکیه سرمایه گذاری کنیم

یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که چرا باید از بین کشورهای مختلف اقدام به سرمایه گذاری در ترکیه کرد؟ به منظور پاسخ به این سوال باید گفت که کشور ترکیه از نظر اقتصادی در سال های اخیر رشد و پیشرفت فوق العاده ای کرده و این مسئله باعث شده تا فضای سرمایه گذاری در این کشور بسیار مناسب و مساعد باشد.

اقتصاد ترکیه از یک اقتصاد بیمار با به وجود آوردن قوانین مالیاتی مختلف، حذف صفر از پول، افزایش ارزش پول ملی و… تبدیل به یکی از اقتصادهای قدرتمند منطقه شده است. به همین واسطه افراد بسیار زیادی اقدام به انتقال سرمایه خود به کشور ترکیه کرده اند و اگر شما نیز قصد دارید تا سرمایه خود را به خارج از کشور منتقل کرده و در یک کشور در حال توسعه سرمایه گذاری کنید، پیشنهاد ما این است که به سراغ ترکیه رفت و با ثبت شرکت در ترکیه و یا خرید ملک در ترکیه اقدام به سرمایه گذاری هدفمند در این کشور کنید.

مزایای سرمایه گذاری در ترکیه

بدون هیچ شک و تردیدی سرمایه گذاری در یک کشور در حال توسعه نظیر ترکیه مزایای مختلفی برای شما به همراه خواهد داشت. وجود این مزایا است که باعث افزایش محبوبیت کشور ترکیه در بین افراد به منظور سرمایه گذاری شده است.

همین مسئله باعث شده تا افراد بسیار زیادی اقدام به ثبت شرکت در ترکیه کرده و یا با انتقال پول های خود به این کشور و خرید ملک در ترکیه تلاش کنند که سرمایه خود را به خارج از کشور منتقل کنند. اگر بخواهیم شما را با مزایای سرمایه گذاری در ترکیه آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرمایه گذاری در یک کشور در حال توسعه

بدون هیچ شک و تردیدی سرمایه گذاری در یک کشور در حال توسعه به همان میزانی که ممکن است ریسک های خاصی داشته باشد، به همان اندازه می تواند سود فوق العاده ای را برای شما به همراه بیاورد.

به همین دلیل است که پیشنهاد ما این است که به منظور ثبت شرکت در خارج از کشور به سراغ ترکیه رفته و از طریق ثبت شرکت در ترکیه سرمایه خود را به این کشور منتقل کنید. همچنین شما می توانید با خرید ملک در ترکیه پول های خود را به خارج از کشور منتقل کرده و جلوی از دست رفتن ارزش پول خود را بگیرید.

سرمایه گذاری هدفمند در ترکیه

دریافت تابعیت ترکیه

همان طور که اشاره کردیم، دولت ترکیه در سال های اخیر تلاش بسیار زیادی کرده تا اقتصاد این کشور را سر و سامان داده و فضای مناسبی از نظر اقتصادی در این کشور به وجود بیاورد.

یکی از فعالیت های بسیار مهم کشور ترکیه در راستای جذب سرمایه گذار خارجی ارائه تابعیت این کشور به افرادی است که اقدام به سرمایه گذاری در خاک ترکیه می کنند. شما می توانید پس از سرمایه گذاری در ترکیه در مدت زمان کوتاه ۳ تا ۶ ماه به راحتی پاسپورت و تابعیت این کشور را به دست آورده و از مزایای آن استفاده کنید.

اگر بخواهیم در رابطه با مزایای اخذ پاسپورت ترکیه توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت که با استفاده از این پاسپورت شما می توانید بدون نیاز به ویزا به ۱۴۸ کشور دنیا سفر کرده و همچنین با اخذ تابعیت این کشور از خدمات درمانی رایگان و تحصیل رایگان در کشور ترکیه نیز بهره مند شوید.

تمامی این موارد باعث شده تا برخی از افراد به منظور اخذ تابعیت یک کشور دیگر اقدام به سرمایه گذاری در ترکیه کنند و پس از چند ماه تابعیت و پاسپورت این کشور را به دست بیاورند.

ثبت شرکت در ترکیه

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنید، ثبت شرکت در ترکیه است. در این روش شما شرکت خود را در ترکیه به ثبت رسانده و از این طریق بخشی از سرمایه خود را وارد این کشور می کنید.

نکته مهمی که وجود دارد این است که قوانین ثبت شرکت در ترکیه ممکن است در طول سال تغییرات مختلفی کند و به همین منظور پیشنهاد ما این است که برای آشنایی با آخرین قوانین حتماً با افراد متخصص و خبره مشورت کرده تا در نهایت بتوانید به بهترین شکل ممکن از طریق ثبت شرکت در ترکیه سرمایه خود را به این کشور منتقل کنید.

سرمایه گذاری هدفمند در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

پس از آن که شما را با ثبت شرکت در ترکیه آشنا کردیم، لازم است تا به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید که اگر بخواهید از طریق ثبت کردن یک شرکت اقدام به سرمایه گذاری در این کشور کنید، ممکن است با چالش های قانونی مختلفی مواجه شوید.

یکی از موضوعات بسیار مهم این است که فرایند ثبت شرکت و مدیریت این شرکت ممکن است مشکلات مختلف را برای شما به وجود بیاورد. در همین راستا یکی از بهترین روش هایی به شما کمک می کند تا در نهایت بتوانید هم سرمایه خود را به کشور ترکیه منتقل کرده و هم از مزایای سرمایه گذاری هدفمند در این کشور بهره ببرید، خرید ملک در ترکیه است.

در حقیقت شما می توانید با خرید ملک در ترکیه از مزایای سرمایه گذاری در این کشور بهره برده و همچنین پس از مدتی تابعیت این کشور را به دست بیاورید. شما می توانید به راحتی فرایند خرید خانه را به نسبت ثبت شرکت در ترکیه سریع تر انجام دهید.

همین موضوع باعث شده تا این روش محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد پیدا کرده و اشخاصی که قصد دارند تا با یک مسیر ساده اقدام به سرمایه گذاری در کشور ترکیه کنند، با خرید خانه به هدف خود دست پیدا کنند.

مشورت کردن با افراد متخصص و خبره در این حوزه نیز به شما کمک می کند تا در نهایت بتوانید به راحتی خانه خود را در کشور ترکیه خریداری کرده و سرمایه خود را به این کشور منتقل کنید.

موسسه حقوقی، مشاوره و سرمایه گذاری

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا