رمز ارز

بهترین ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان برای سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۳

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان پرداخته شده است. ارزهای معرفی شده می‌توانند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ باشند.

یکی از مهم‌ترین انتخاب کاربران برای فعالیت در کریپتو می‌تواند انتخاب ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان باشد؛ اما همه می‌دانیم باوجوداینکه در زمان نوشتن این مقاله حدود ۲۲ هزار کوین و توکن در سایت کوین مارکت کپ وجود دارد، اما همه آنها برای سرمایه‌گذاری مناسب نیستند و باید با تحلیل ارزهای دیجیتال و تحقیقات لازم آنها را پیدا کرد. ما در این نوشتار تعدادی از ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان را به شما معرفی خواهیم کرد.

سلب مسئولیت: ریسک سرمایه‌گذاری بر روی هر پروژه معرفی‌شده به عهده کاربران خواهد بود. از این رو حتماً قبل از سرمایه‌گذاری خوب بررسی کنید.

چرا باید در ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد؟

ارزهای دیجیتال بین فعالین بازارهای مالی به‌عنوان «کلاس دارایی جدید» شناخته می‌شوند. ازاین‌رو سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین مواردی است که تمامی کاربران کریپتو باید به آن توجه داشته باشند. تکنولوژی‌های جدید برای سرمایه‌گذاری عالی هستند؛ اما اگر با بررسی کامل صورت نگیرند، باعث ضرر و زیاد زیادی خواهند شد.

ارزهای دیجیتال، شاخه‌ای از دارایی‌های دیجیتالی بوده که با استفاده از شیوه‌های رمزنگاری ایجاد شده‌اند که فعالین را قادر می‌سازند تا با خیال آسوده آنها را بخرند، بفروشند یا معامله کنند. دقیقاً رفتاری برخلاف ارزهای فیات سنتی که توسط دولت‌های ملی کنترل می‌شوند، دارند.

رمزارزها می‌توانند بدون یک مرجع پولی مانند بانک مرکزی در گردش باشند و کنترل و نظارتی روی آنها نباشد؛ اما این امر می‌تواند خطرناک هم باشد.

اپل، گوگل، تسلا، سامسونگ، فیس‌بوک، پی پال، بانک دویچه – این‌ها تنها برخی از نهادهای بزرگی هستند که اخیراً ارزهای دیجیتال را بخشی از برنامه‌های استراتژیک بلندمدت خود قرار داده‌اند. ارز دیجیتال از یک دارایی دیجیتالی خاص به چیزی تبدیل شده است که به دلایل مختلف در بخش‌های مختلف جامعه در حال پذیرش گسترده است.

بیت‌کوین به‌عنوان «طلای دیجیتال» شناخته می‌شود، اما می‌تواند به‌عنوان پول نقد دیجیتالی نیز مورداستفاده قرار گیرد. خریداران بیتکوین بر این باورند که رمزارزها در درازمدت ارزش بیشتری پیدا می‌کنند، زیرا برخلاف ارزهای فیات مانند دلار آمریکا یا یوآن چین، عرضه ثابت است.

ما می‌دانیم انتخاب ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان می‌تواند در آینده باعث افزایش درآمد و حتی ثروت شود. با بررسی‌های دقیق و تحقیق‌های مداوم می‌توان به ارزان‌ترین ارز دیجیتال هم دست‌یافت. اما این امر نیازمند پیگیری آموزش ارز دیجیتال و اخبار این حوزه می‌باشد. این‌ها دلایلی است تا ما به‌صورت جدی‌تر و گسترده‌تر به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان بپردازیم.

نحوه انتخاب بهترین و ارزان‌ترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری

یافتن الماسی همانند بیت‌کوین کار راحتی نیست و نیاز به بررسی‌های زیادی دارد. آن دسته از سرمایه‌گذارانی که آینده‌نگری خرید بیت‌کوین را در روزهای ابتدایی آن داشتند و سپس درزمانی که ارز رمزنگاری‌شده در سال گذشته رشد کرد حفظ کردند، اکنون بسیار ثروتمند هستند. بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان ازنظر ارزش بازار در چند سال گذشته بسیار خوب عمل کرده است. در نتیجه  بسیاری از سرمایه‌گذاران معمولی که آن را درست زمان‌بندی کرده و بیت‌کوین خود را حفظ کرده‌ بودند، درنهایت میلیونر شده‌اند.

در پی انفجار قیمت بیت‌کوین و با هجوم ارزهای دیجیتال بیشتر به بازار، سرمایه‌گذاران به دنبال ارز دیجیتال بعدی برای ثروتمند شدن هستند. سؤال این است که چگونه می‌توان یک ارز رمزنگاری‌شده را پیدا کرد که در آینده پیشرفت کند؟

  • قیمت بسیار مهم است

یکی از عناصری که هنگام اسکن برای ستاره بعدی باید در نظر داشت، قیمت توکن است. برای یک سرمایه‌گذار معمولی که پول زیادی برای سرمایه‌گذاری در فضای ارزهای دیجیتال ندارد، ارزان‌ترین ارز دیجیتال یعنی قیمت پایین، ممکن است بهترین سود را برای شما داشته باشند. توانایی ایجاد تنوع با سکه‌های ارزان‌قیمت را نباید نادیده گرفت. حتماً برای خود سبد متنوعی از ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان و قیمت پایین بسازید.

  • چشم‌انداز پذیرش

در سال ۲۰۱۸، ریپل رشد عجیبی داشت. درحالی‌که XRP در سال جدید هم تا حدودی قیمتش کاهش‌یافته است، اما پتانسیل بالایی برای پذیرش در دنیای واقعی دارد. دلیل این امر مربوط به سیستم اختصاصی و غیرمتمرکز تسویه‌حساب است که ریپل به بانک‌های مرکزی وعده می‌دهد. اگر بتوانید ارز دیجیتالی را شناسایی کنید که نسبت به سایر ارزها برتری دارد، ممکن است سرمایه‌گذاری خوبی کرده باشید.

  • عرضه یک عامل است

اکثر ارزهای دیجیتال دارای حداکثر عرضه از پیش تعیین‌شده هستند. هنگامی که به حداکثر می‌رسد، معمولاً از طریق تلاش‌های ماینینگ، هیچ توکن جدیدی تولید نخواهد شد. اگر درزمانی که عرضه ثابت است، بهره حفظ شود، قیمت می‌تواند افزایش یابد. قبل از سرمایه‌گذاری حتماً کل عرضه و گردش فعلی هر ارز دیجیتال را در نظر بگیرید.

  • قیمت و حجم

اطلاعات به‌روز در مورد تجارت ارزهای دیجیتال به‌راحتی به‌صورت آنلاین در دسترس است. ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان با افزایش قیمت و حجم معاملات احتمالاً آن‌هایی هستند که در آینده رشد زیادی خواهند داشت. البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که این رشد حفظ شود، اما بااین‌وجود راهی مفید برای دیدن ارزهای دیجیتالی است که در حال حاضر بیشترین علاقه سرمایه‌گذاران را دارند.

معرفی چندین ارز دیجیتال آینده‌دار و ارزان

تعداد کمی از ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان در بازار وجود دارد، اما همه آنها ارزش سرمایه‌گذاری را ندارند چرا که بسیاری از ارزهای دیجیتال در طی گذشت زمان ارزش خود را از دست می‌دهند و تنها راه شناسایی این ارزها دنبال کردن اخبار ارزهای دیجیتال است. اگر به دنبال ایده‌های سرمایه‌گذاری بیشتری هستید، توصیه می‌شود فهرست زیرا را که لیستی از بهترین ارزهای رمزنگاری‌شده برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳ است، بررسی کنید.

  • Lucky Block (LBLOCK)

بهترین ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان برای سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۳

این ارز دیجیتال آینده‌دار پتانسیل ارزشمند شدن را دارد! لاکی بلاک بر اساس زنجیره هوشمند بایننس، ابزار یک پلتفرم قرعه‌کشی مبتنی بر بلاک‌چین است که با همین نام شناخته می‌شود. تیم Lucky Blocks آرزوی ایجاد یک مجموعه گسترده را دارد.

قرعه‌کشی در سراسر جهان که از پروتکل‌های بلاک‌چین استفاده می‌کند. این پروژه باهدف افزایش شانس برنده شدن و درعین‌حال ارائه یک استراتژی سرمایه‌گذاری جایگزین به علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است که از اصول اصلی رمزنگاری یعنی شفافیت و انصاف پیروی می‌کند. رویکردی نوآورانه برای استفاده از فناوری بلاک‌چین همچنین تیم خوب و نقشه راه سنجیده‌ای دارد.

  • Basic Attention Token (BAT)

بهترین ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان برای سرمایه‌گذاری در ۲۰۲۳

BAT، یکی از ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان بوده که در ماه می ۲۰۱۷، بیش از ۵ سال پیش راه‌اندازی شد. این یک پروژه کاملاً تثبیت‌شده در صنعت کریپتو است. BAT ازنظر ارزش بازار در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر قرار دارد. BAT توانست ارزش بازار ارز دیجیتال و شهرت خود را در جامعه حفظ کند. این به‌عنوان یک نشانه پرداخت برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی از طریق پلتفرمی به نام Brave Ads طراحی‌شده است. درنتیجه، این توکن دارای شهرت، هدف، یک جامعه فعال و یک تیم خوب است – همه‌چیزهایی که معمولاً موفقیت پروژه‌های رمزنگاری را نشان می‌دهند. این پروژه تبلیغات دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین را ارائه می‌کند که باعث می‌شود بهترین ارز برای سرمایه‌گذاری باشد.

  • Chiliz (CHZ)

Chiliz با راه‌اندازی Socios، از دیگر ارزهای دیجیتال آینده‌دار بوده که به عنوان یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌های ورزشی و سرگرمی مبتنی بر بلاک‌چین در جهان شناخته‌شده است. این سرویس به افراد اجازه می‌دهد تا در اداره تیم‌های ورزشی و برندهای موردعلاقه خود شرکت کنند. این کار از طریق فن توکن‌ها یا توکن‌های هواداری انجام می‌شود که راهی را برای سازمان‌ها و مقامات ارائه می‌دهد تا با طرفداران ارتباط برقرار کنند و درعین‌حال راه‌های جدیدی را برای کسب سود باز می‌کنند.

  • Ankr (ANKR)

ANKR یک توکن ERC-۲۰ است که یک پلتفرم رایانش ابری مستقل، به Ankr قدرت می‌دهد. برخی از کارشناسان آن را نه‌تنها از سایر شبکه‌های بلاک‌چین رقیب بلکه حتی از سرویس‌های سنتی مانند AWS کارآمدتر می‌دانند. این توکن می‌تواند بهترین ارز برای سرمایه‌گذاری باشد. ANKR علاوه بر کارآمد بودن، سازگار با محیط‌زیست نیز می‌باشد.

Ankr دارای عملکرد چند زنجیره‌ای است که به آن امکان می‌دهد با چندین بلاک‌چین مختلف کار کند. همچنین می‌تواند توسط توسعه‌دهندگان برای ایجاد ابتکارات و پروژه‌های خود استفاده شود. ANKR علاوه بر تمام قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند، یکی از بهترین راه‌ها را برای کسب درآمد از پول به سرمایه‌گذاران خود ارائه می‌دهد.

  • Quant (QNT)

اگر به دنبال ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان برای افزودن به پرتفوی خود برای چرخه صعودی بعدی هستید، Quant (QNT) را در نظر بگیرید. تعداد کیف پول‌های دارای QNT در هفته گذشته پس از بیشترین افزایش هفتگی در تعداد آدرس‌ها، از مرز ۹۰۰۰۰ عبور کرد. شبکه Quant به‌تازگی به بالاترین رشد شبکه خود در این ماه دست‌یافته است. این شبکه درواقع یک شرکت فناوری بلاک‌چین است که هدف دستیابی به قابلیت همکاری جهانی بین بلاک‌چین‌ها با استفاده از سیستم‌عامل بلاک‌چین سیستم‌عامل Overledger را در سر دارد. برعکس دیگر پروژه‌های ارزهای رمزنگاری‌شده، شبکه QNT منبع باز نبوده و بسیاری از فناوری‌های مورداستفاده در محصولات آن ثبت اختراع‌شده و برای استفاده از آنها مجوز لازم است.

سخن پایانی بهترین ارزهای دیجیتال آینده‌دار

اپل، گوگل، تسلا، سامسونگ، فیس‌بوک، پی پال، بانک دویچه – این‌ها تنها برخی از نهادهای بزرگی هستند که اخیراً ارزهای دیجیتال را بخشی از برنامه‌های استراتژیک بلندمدت خود قرار داده‌اند. ارز دیجیتال از یک دارایی دیجیتالی خاص به چیزی تبدیل شده است که به دلایل زیاد در بخش‌های مختلف جامعه در حال پذیرش گسترده است. بااین‌حال باید در انتخاب ارزهای دیجیتال آینده‌دار و ارزان نهایت دقت را داشت و تحقیقات لازم را انجام داد. شما چه پروژه‌های دیگری را برای سرمایه‌گذاری می‌شناسید؟

امتیاز بدهید

تلگرام تجارت امروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا